עיריית מודיעין (צילום: יפעת ראובן)
עיריית מודיעין (צילום: יפעת ראובן)

הבחירות למועצת עיריית מודיעין: 37,793 מצביעים. 60.1 אחוזי הצבעה

לפי תוצאות הבחירות במודיעין: סיעת חיים במודיעין מכבים רעות קיבלה 4 מנדטים; אילן למודיעין - 3 מנדטים; מודיעין חופשית - 3 מנדטים; וגם שחר עושים חינוך גרפה 3 מנדטים

פורסם בתאריך: 31.10.18 07:06

לפי תוצאות הבחירות שנערכו אתמול, שלישי, במודיעין, הצביעו במודיעין-מכבים רעות 37,793 מצביעים, המהווים 60.1 אחוז מבעלי זכות ההצבעה. לראשות העיר נבחר ראש העיר המכהן חיים ביבס, שהיה מועמד יחיד – לביבס הצביעו 31,825 בעלי זכות הצבעה המהווים 90.59 אחוזים. 3,305 בעלי זכות הצבעה שמו פתק ירוק – 9.41 אחוזים.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


 

תוצאות הבחירות לרשימות במודיעין

סיעת חיים במודיעין מכבים רעות גרפה 8,85 קולות המהווים 4 מנדטים במועצה; אילן למודיעין עם 5,281 קולות – 3 מנדטים מועצה; מודיעין חופשית – 6,203 קולות – 3 מנדטים; שחר עושים חינוך – 6,212 קולות – 3 מנדטים; הבית היהודי במודיעין – 3,040 – 2 מנדטים; הדור הבא הצעירים – 3,998 קולות – 2 מנדטים; גשר מחוברים לתושבים – 2,144 – מנדט 1; יש עתיד במודיעין מכבים רעות – 1,734 קולות – מנדט 1.


מרשימת "מודיעין חופשית" נמסר הבוקר: "ספירת הקולות עדיין איננה סופית נכון לרגעים אלו, ולכן עדיין לא ידוע מהי חלוקת המנדטים במועצת העיר – עד שלא נקבל תוצאות סופיות של ספירת קולות החיילים. רק אז נכלכל את צעדינו בכל הנוגע למועצת העיר. המשמעות של תוצאות הבחירות היא ש'מודיעין חופשית' הצליחה להגדיל פי ארבעה באופן משמעותי את מספר תומכיה מכ-1,500 איש בבחירות הקודמות לכ-6,200 איש (ללא קולות החיילים). אם ראש העיר חיים ביבס רוצה את טובת כל תושבי העיר, הוא יעדיף קואליציה בה מודיעין חופשית תהיה שותפה דומיננטית להובלת סדר יום חופשי בעיר. חשוב לציין כי במהלך הבחירות התמודדנו בהצלחה רבה מול רשימות אחרות, שקיבלו תקציבים גדולים בסך מאות אלפי שקלים ששימשו למודעות ענק בעיתונות המקומית, לשילוט חוצות ועל גבי אוטובוסים ולפוסטים ממומנים בפייסבוק. בשבועות האחרונים של הקמפיין גם נאלצנו להתמודד מול גופים, שהפעילו נגדנו מלחמת סייבר עם פרופילים מזויפים והשמיצו אותנו רבות, אבל הציבור החופשי-חילוני בעיר אמר את דברו בהצבעה בקלפיות במודיעין, מכבים ורעות – כולל רבים מהציבור המסורתי, הרפורמי והקונסרבטיבי".

גילעד ביהרי, אבי אלבז ואיתי אלמוג בר ממודיעין חופשית (צילום: יהורם גלילי)

גילעד ביהרי, אבי אלבז ואיתי אלמוג בר ממודיעין חופשית (צילום: יהורם גלילי)

 

התפלגות הרשימות במועצה - בחירות 2018

התפלגות הרשימות במועצה – בחירות 2018

 

על פי נתוני העירייה 62,785 תושבים, המהווים יותר מ-60 אחוזים מתושבי העיר,  היו זכאים להצביע בבחירות 2018. נתון זה מעיד עד כמה העיר צעירה, שכן כמעט 40 אחוזים מתושביה הם מתחת לגיל המקנה זכות בחירה, כלומר מתחת לגיל 17.

יפית וחיים ביבס מצביעים הבוקר במודיעין

יפית וחיים ביבס מצביעים הבוקר במודיעין

ביום הבחירות פעלו 103 קלפיות ברחבי העיר. השנה הצטרפו לרשימה שתי קלפיות בשכונה החדשה, הציפורים. כמו כן, 58 קלפיות, המהוות יותר ממחצית הקלפיות שנפרסו ברחבי העיר, היו גם קלפיות נגישות לטובת תושבים עם מוגבלות פיזית.

בחירות במודיעין 2018

בחירות במודיעין 2018

תגיות:

תגובות

4 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    קצת מצחיק לשמוע מפלגה שקיבלה כספים אינספור מהקרן לישראל חדשה מתלוננת על כסף שקיבלו מפלגות אחרות.
    קמפיין שנאת הדתיים של הקרן לא פסח כמובן גם על מודיעין וזכה להצלחה לא רעה בכלל. אבל להתבכיין על אחרים????

  2. מרטין רום

    אבי, גלעד ואיתי, אנשי "מודיעין חופשית", כל הכבוד ובהצלחה לכם ולכולנו, מרטין.
    ♥♡♥♡♥

  3. אנחנו רוצים תחבורה בשבת

    עיר של צעירים, צריכים אפשרות להסתובב בשבת. אם זה לנסוע לעיר אחרת, אם זה לנסוע למקומות שפתוחים בעיר

  4. דמוקריטוס

    חישוב הצבעת המחאה נגד ביבס לא נכון. 3305 שמו פתק ירוק ועוד 2666 נכחו בקלפי (כי לפי התוצאות הם הצביעו ןלמועצת העיר) אבל לא ידעו על האפשרות או לא טרחו לשים פתק ירוק לבחירת ראש העיר. ולכן, בסך הכל הצבעת המחאה מנתה 5968 מצביעים שהם 15.7% מכלל אלה שהצביעו. במאמר מוסגר – אין לי שום דבר בעד או נגד ראש העיר ביבס אבל באופן עקרוני אני לא אצביע בעד מועמד אם אין מישהו שמתחרה נגדו.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר