צביעת מעברי חצייה בעיר (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)
(צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

שנת הלימודים תשע"ט: סימוני הכבישים ברחבי מודיעין נצבעים מחדש

בהמשך לפרסום ב"כל העיר מודיעין" על חידוש סימון מעברי החציה סמוך לבתי הספר - העירייה מרחיבה את העבודות: כבישים רבים ברחבי העיר יסומנו וייצבעו מחדש

פורסם בתאריך: 9.8.18 09:59

צובעים מחדש: בשבועות האחרונים מבצעת העירייה עבודות לצביעה מחודשת של סימוני כבישים, כדוגמת מעברי חציה, סימון קווי נתיבים, קווי עצירה ופסי האטה בשכונות ברחבי העיר – זאת בהמשך לעבודות שהחלו בשבוע שעבר לסימון וצביעה מחדש של מעברי חציה סמוך לבתי ספר במודיעין. עתה עוברת העירייה לשלב השני בתוכנית הצביעה, שיכלול את צביעת הצירים המרכזיים בעמקים.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


העבודות מבוצעות על ידי מחלקת אחזקת תשתיות תחבורה באגף תשתיות בעירייה, והן מתקיימות מדי שנה במהלך החודשים יולי ואוגוסט. פעילות זו הינה חלק מתוכנית עירונית רחבת היקף להיערכות לקראת שנת הלימודים הקרובה, ומטרתה להגביר את הבטיחות בדרכים ולאפשר להולכי הרגל ולנהגים לזהות בבירור את הסימונים המצויים על הכביש.

בעירייה מדגישים כי העבודות מבוצעות בשעות הלילה, על מנת לאפשר את הצביעה המחודשת בזמנים שבהם התנועה בכבישים דלה, ובכך לצמצם את שיבושי התנועה הצפויים לתושבים. העבודות צפויות להסתיים כשבוע לפני פתיחת שנת הלימודים הקרובה. בעוד כחצי שנה, לאחר החורף, מתוכננת שוב צביעה מחודשת של סימוני הכבישים ברחבי העיר.

מעבר חציה במודיעין (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

מעבר חציה במודיעין (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

כזכור, כפי שפורסם ב"כל העיר מודיעין" – העירייה החלה בעבודות לסימון מעברי חציה סמוך לבתי הספר ברחבי העיר. מדובר במעברי חציה, שמטרתם עידוד חציה בטוחה וזהירה בקרב הולכי רגל בעיר – עם סימון בולט לילדים. "מדובר בתכנית ארצית של הרלב"ד (הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים) בשיתוף עם הרשויות המקומיות, כחלק מקמפיין הסברתי המתמקד בהולכי הרגל", ציינו בעיריית מודיעין, "ושואף למנוע התפרצות לכביש וחצייה תוך היסח הדעת. המדרכות הצבועות בצבעים בולטים עם מסרים ברורים לבטיחות בחציית הכביש, יסומנו ליד מעברי חצייה המצויים בקרבת מוסדות חינוך כך שכבר בתחילת שנת הלימודים הקרובה, הן ישמשו את התלמידים וכן את העוברים ושבים".

 

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר