המפגינים והמפגינות בצומת שילת (צילום: פרטי)
המפגינים והמפגינות בצומת שילת (צילום: פרטי)

במוצ"ש: חוזרים להפגין נגד השחיתות בצומת שילת

במוצ"ש, 28.7, בשעה 20:30, תתקיים בצומת שילת הפגנה נגד השחיתות בסימן שנה להפגנות של תושבי מודיעין

פורסם בתאריך: 27.7.18 19:50

במודיעין מציינים שנה להפגנות נגד השחיתות השלטונית: במוצ"ש, 28.7, בשעה 20:30, תתקיים הפגנה נוספת בצומת שילת נגד השחיתות השלטונית. ההפגנה מתקיימת בסימן ציון שנה להפגנות במודיעין. כזכור, ההפגנה הראשונה נערכה לפני כשנה, ב-22.7.17, כחלק מגל מחאה ארצי הכולל הפגנות בפתח תקווה, תל אביב, ירושלים ובמקומות נוספים ברחבי הארץ.



מארגני המחאה במודיעין מציינים כי "לאורך השנה השתתפו בהפגנות חברי כנסת ופעילים חברתיים נוספים כמו: ח"כ קסניה סבטלובה, ח"כ עומר בר-לב, ח"כ נחמן שי, יו"ר התנועה לאיכות השלטון עו"ד אליעד שרגא, אורלי בר-לב הידועה ממחאת הגז ופעילה קבועה בהפגנות נגד השחיתות ואחרים. במשך השנה נוצר גרעין קבוע של מארגני ההפגנות שכלל את: גלעד ביהרי, איתי אלמוג-בר, יהורם גלילי ורמי להב ולצידם מפגינים קבועים נוספים כמו: חבר מועצת העיר מודיעין אבי אלבז, הפעילים החברתיים אלה ארדיטי ויהודה בראון, ואחרים".

מארגני ההפגנה מדגישים כי "ההפגנות – לא רק נגד השחיתות השלטונית – אלא גם למען הדמוקרטיה. זאת בעקבות אישור חוקים בכנסת הפוגעים בדמוקרטיה ובשלטון החוק: חוק ההמלצות, חוק לאי פרסום סיבות לסגירת תיק, פסקת ההתגברות הידועה לשמצה שנועדה להעמיד את הכנסת מעל בג"ץ ועוד. מדי שבוע הגיעו המפגינים, אזרחים ואזרחיות תושבי מודיעין והסביבה שלא יכלו לשבת בבית בזמן שהשחיתות גואה והדמוקרטיה בסכנה, חלק המפגינים הגיעו עם ילדיהם שלמדו שיעור באזרחות פעילה וביכולת של הפרט להשפיע על המדינה".

המפגינים והמפגינות בצומת שילת (צילום: פרטי)

(צילום: פרטי)

איתי אלמוג -בר, ממארגני ההפגנה בצומת שילת: "מבחינתי, ההפגנות נגד השחיתות ולמען הדמוקרטיה הן חובה ולא רק זכות. אני לא מסוגל לשבת בבית בזמן שהמדינה נהרסת, כשהמושחתים שולטים ומעבירים חוקים להגנה על מושחתים ועבריינים וחוקים שלאט לאט מבטלים את הדמוקרטיה. אני קורא לכולם להצטרף אלינו מדי שבוע ולהיאבק למען עתיד המדינה ועתיד האזרחים".

המפגינים והמפגינות בצומת שילת (צילום: פרטי)

המפגינים והמפגינות בצומת שילת (צילום: פרטי)

גלעד ביהרי מוסיף: "מפגיני מודיעין עומדים כבר במשך שנה שלמה על המשמר של הדמוקרטיה שבוע אחר שבוע, כל מוצ״ש, בהתמדה מעוררת כבוד כנגד השחיתות הזועקת מבלפור ונגד השתיקה הרועמת לא פחות של חברי כנסת ושרים בממשלה, הממלאים פיהם מים לנוכח רמיסת שלטון החוק, ההסתה הגואה והריקבון השלטוני".

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר