הבריכה העירונית (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)
הבריכה העירונית (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

הבריכה העירונית במודיעין: הושלם שלב א' בעבודות במתחם

מדובר בעבודות אקוסטיקה שנערכות באזור בריכת הילדים ובריכת המים הרדודים. הפרויקט כולו יושלם עד סוף הקיץ; הבריכה פתוחה לקהל

פורסם בתאריך: 19.7.18 11:04

עבודות האקוסטיקה בבריכה העירונית במודיעין-מכבים-רעות ממשיכות במרץ: בימים האחרונים הושלם השלב הראשון של התקנת לוחות אקוסטיים בבריכה. במסגרת שלב זה, הותקנו לוחות אקוסטיים באזור בריכת הילדים ובריכת המים הרדודים.



העבודות בוצעו על ידי מִנהלת אופק, האחראית על תפעולה של הבריכה, והושלמו לאחר בדיקה של יועצי אקוסטיקה. במסגרת הבדיקה, נבחנו בתוכנה ממוחשבת מקצועית נקודות ההדהוד בבריכה, ובהתאם לכך הוחלט באיזה אופן יש להתקין את הפתרונות האקוסטיים באזורים הספציפיים הללו.

הלוחות האקוסטיים הוזמנו מחברה קנדית המתמחה בתחום זה, והעבודות ארכו חמישה ימים. הן נעשו בשעות הערב, אחרי שעות הפעילות בבריכה, על מנת לא להפריע למתרחצים.

רון ברזני, מנכ"ל מנהלת אופק הוסיף כי "עם סיום הקיץ יבוצע השלב השני של התקנת הלוחות האקוסטיים, בשטח הבריכה הראשי, ובכך למעשה נסיים את הפרויקט. עבודות אלו ישפרו ללא ספק ובאופן ניכר את חווית הבילוי בבריכה העירונית".

לבירורים ולפרטים נוספים מומלץ לפנות ישירות למשרדי הבריכה העירונית בטלפון 08-9955655, במייל אל מִנהלת אופק – [email protected].

הבריכה העירונית (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

הבריכה העירונית (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)


***

כמו כן, כפי שפורסם ב"כל העיר מודיעין" השבוע החלו העבודות להקמת מבנה אגף שפ"ע החדש במודיעין. ביום שלישי שעבר, 10.7, נערך טקס הנחת אבן הפינה למבנה החדש שיקום במרכז עינב עבור אגף שפ"ע (שיפור פני העיר) של עיריית מודיעין. הטקס התקיים במעמד ראש העיר חיים ביבס, ראש אגף שפ"ע חיים בלאיש, מנהלי המחלקות וצוות העובדים. המבנה החדש ייבנה על ידי מִנהלת אופק, ויכלול שתי קומות מדורגות שישתרעו על פני 700 מ"ר. העבודות החלו השבוע וצפויות להמשך כשנה. בהמשך יוכשר שטח בגב המבנה, לאגף תשתיות ולמחסני האגף.

אגף שפ"ע פועל כיום במתחם הקרוואנים הוותיק ברחוב דם המכבים. בִּמְקום מתחם הקרוואנים מתוכננת השדרה המובילה למתחם מע"ר, מהכניסה של מזרקות שערי העיר ולאורך רחוב דם המכבים. האגף ירוכז במבנה אחד במרכז עינב, ובכך יקל על התושבים וישפר את השירות הניתן להם, במבנה מודרני ונעים. במבנה ימוקמו כל מחלקות האגף השונות, ובהן רישוי עסקים, תרבות הדיור, תברואה, איכות הסביבה, גנים ונוף ופיקוח עירוני.

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר