חלק מבקבוקי האלכוהול שנמצאו במסיבה (צילום: דוברות המשטרה)
חלק מבקבוקי האלכוהול שנמצאו במסיבה (צילום: דוברות המשטרה)

עשרות בקבוקי אלכוהול נתפסו במסיבת נוער ביער סמוך למודיעין

המשטרה הפסיקה את המסיבה, שנערכה בלילה שבין חמישי לשישי ביער סמוך למודיעין בה השתתפו למעלה מ-100 בני נוער, ושפכה עשרות בקבוקי אלכוהול

פורסם בתאריך: 1.7.18 11:00

מסיבת סוף השנה לנוער שהתקיימה ביער סמוך למודיעין הופסקה על ידי המשטרה – הסיבה: עשרות בקבוקי אלכוהול נמצאו במסיבה. השוטרים הגיעו למסיבה, שהתקיימה בלילה שבין חמישי לשישי שעבר, שבה השתתפו למעלה מ-100 בני נוער, ושפכו את האלכוהול הרב שנמצא במקום. במשטרת שפלה מספרים כי "במסגרת פעילות משטרת ישראל כנגד תופעת השימוש באלכוהול בקרב בני הנוער, הופסקה הלילה מסיבה שנערכה ביער הסמוך למודיעין, בה השתתפו למעלה ממאה בני נוער תושבי מודיעין והסביבה".


חלק מבקבוקי האלכוהול שנמצאו במסיבה (צילום: דוברות המשטרה)

(צילום: דוברות המשטרה)


במשטרה מוסיפים ואומרים כי "השוטרים שהגיעו למקום המסיבה, מצאו עשרות בקבוקי אלכוהול ושפכו אותם על פי חוק. המסיבה הופסקה והנערים עזבו את המקום".




 

****

אין זו הפעם הראשונה שבה מפסיקה המשטרה מסיבת נוער שמתקיימת ביער סמוך למודיעין בשל שימוש באלכוהול. בחודש מאי הגיעה המשטרה לרחוב יגאל ידין בעיר מודיעין ושפכה עשרות בקבוקי אלכוהול שהיו בדרכם למסיבת נוער ביער בן שמן. חלק מהשתייה האלכוהולית הוסתרה בתוך בקבוקים עם תווית של שתייה קלה. בין השאר המשטרה שפכה וודקה, ויסקי ובירות. במשטרת שפלה סיפרו כי "במסגרת פעילות משטרת ישראל כנגד תופעת השימוש באלכוהול בקרב בני הנוער, אותרה התארגנות של עשרות בני נוער, כבני 15 ממודיעין, שהיו בדרכם למסיבה ביער בן שמן. השוטרים הגיעו למקום ההתכנסות של בני הנוער, ברחוב יגאל ידין במודיעין, טרם עלייתם להסעה מאורגנת אל מקום המסיבה. ברשותם של בני הנוער נמצאו עשרות בקבוקי אלכוהול שהוחבאו בתיקים, בשקיות ובתוך בקבוקי שתייה קלה".

השוטרים אספו את בקבוקי האלכוהול ושפכו אותם על פי חוק. במקביל, כוח משטרה איתר את מיקום המסיבה המתוכננת ביער בן שמן, ומנע את קיומה. משטרת ישראל תמשיך באכיפה נחושה בתופעת השימוש באלכוהול בקרב בני נוער.

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר