ניידת משטרה (צילום: דוברות המשטרה)
(צילום: דוברות המשטרה)

נשקים שלופים בחצר בית הספר דורות: מרדף משטרתי אחר פורץ

היום, בשעות הבוקר דלקו שוטרי מודיעין אחר פורץ שדילג לתוך חצר בית הספר דורות - בזמן הזה התלמידים והמורים הסתגרו בתוך הכיתות. החיפושים אחר החשוד עדיין נמשכים, כוחות המשטרה הקימו מחסומים בעיר

פורסם בתאריך: 27.6.18 13:43

דרמה התרחשה הבוקר, רביעי, בחצר בית הספר היסודי דורות במודיעין. פורץ חדר לתוך שטח בית הספר לאחר שנמלט משוטרים שדלקו אחריו – השוטרים שלפו אקדחים. בזמן זה הסתגרו התלמידים, התלמידות והצוות החינוכי בתוך מבנה בית הספר. הורים מספרים כי חלק מהתלמידים פרץ בבכי, המורים ניסו להרגיעם.



אחת האמהות סיפרה: "עם רגע קבלת ההודעה עזבתי את העבודה ובאתי במיוחד לראות שהכל בסדר ולהוציא את הילדים שלי מבית הספר. הם סיפרו שהיה לחץ, ילדים בכו גם בכיתות הגבוהות – חלקם היו ממש בהיסטריה. היו מי שראו את החשוד בעיניים מתחבא מאחורי השיחים. הגדולה שלי סיפרה שהם ראו מחלונות הכיתה את השוטרים שולפים מולו נשק. היא לא התרגשה, כי היא מן ילדה כזו ובשבילה זה אקשן, אבל היא נאלצה להרגיע את החברות שלה. אני לא יודעת מה נגמר עם הסיפור הזה, אבל זה בהחלט מקרה חריג, ואנחנו מאוד שמחים שהנהלת בית הספר טיפלה בנושא במהירות וביעלות ודיווחה לכל ההורים מה קורה מיד כשהאירוע הסתיים. ככה ראוי וצריך לעשות".

הנהלת בית הספר הוציאה לפני מספר דקות הודעה להורים שבה נכתב בין השאר: "שלום לכולכם, אנחנו בסיומו של אירוע חירום שהתרחש בבית הספר. במהלך ההפסקה הגדולה נראה אדם חשוד קופץ מעל הגדר של הגן האקולוגי ונכנס לתוך בית הספר. היתה משטרה באזור כי מדובר באירוע שכנראה התחיל קודם לכן באזור יותר רחוק מבית הספר. ברגע שהאדם נצפה קראנו לכל התלמידים להיכנס לכיתות. כולם התפנו במהירות שיא (מגיע להם ציון לשבח). הצוות בדק נוכחות ווידאנו שכל התלמידים היו בכיתות. שוטרים, הביטחון של העיריה ואני יחד עם צוות הניהול של בית הספר ומאיר כעב"ט סרקנו ביחד את כל בית הספר בכל הפינות האפשריות (כולל שיחים, כולל שירותים, מחסנים וכד')  ולאחר שהיה וידוא שאין בבית הספר אף אחד, קיבלנו הנחיה מהמשטרה ומהביטחון שאפשר לחזור לשיגרה. כרגע נתנו לילדים הפסקה ועשינו הרגעה. לאחר ההפסקה יעסקו המחנכים בכיתות בהרגעת הילדים שעוד צריךך להרגיע. *הכל בסדר*. אנא הפיצו בדחיפות את ההודעה בכל הקבוצות הכיתתיות. אני מוציאה את ההודעה גם דרך הסמארטסקל".

פעילות המשטרה במודיעין (צילום: דוברות המשטרה)

פעילות המשטרה במודיעין (צילום: דוברות המשטרה)

מעיריית מודיעין מכבים רעות נמסר: "מדובר באירוע בו אדם ניסה לפרוץ בשעות הבוקר, לבית סמוך לביה"ס דורות. במהלך מרדף שנערך ע"י המשטרה והשיטור העירוני, נכנס החשוד לביה"ס ונמלט מצידו השני. בזמן זה, התבקשו התלמידים והמורים להיכנס למרחב בטוח בכיתות. לאחר שכוחות המשטרה והשיטור העירוני וידאו כי השטח בטוח, חזר ביה"ס לשגרה. כעת, מתנהלים חיפושים אחר החשוד ע"י כוחות המשטרה והשיטור העירוני שמבצעים מחסומים וסיורים מתוגברים".

 

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר