אפרים וביתו שני (צילום: פרטי)
אפרים ובתו שני (צילום: פרטי)

קמפיין גיוס המונים לשיקומה של שני צפוני ממודיעין שנפצעה קשה בתאונה בניו יורק

שני צפוני, תושבת מודיעין, נפצעה קשה בתאונת דרכים בניו יורק מרכב חולף, וזקוקה לטיפולי חירום מצילי חיים, שעלותם נאמדת בכ-50 אלף דולר - המשפחה שצמודה למיטתה פתחה בקמפיין גיוס המונים

פורסם בתאריך: 17.6.18 12:31

לאחר שהבת שני נפצעה בניו יורק בעקבות פגיעה מרכב חולף, יוצאת משפחת צפוני ממודיעין בקמפיין גיוס המונים, שמטרתו לגייס 50 אלף דולר על מנת לכסות את ההוצאות הרפואיות הכבדות. לפני כשבועיים, ב-31.5, קיבלה משפחת צפוני ממודיעין באופן מפתיע את אחת הבשורות הכי קשות שאפשר לדמיין – הבת שני, אשר בדיוק סיימה את לימודי התואר שלה בניו-יורק יצאה לריצת בוקר ונפגעה ממכונית נוסעת. היא הובהלה במהרה לבית חולים בעיר, שם התברר שהיא סובלת משברים בגפיים ומפגיעת ראש וזקוקה לטיפולי חירום מצילי חיים.עד כה  גויסו כ-28,000 דולר מ-400 תורמים.

כיום, בני המשפחה נמצאים בניו יורק ולא עוזבים את מיטתה. על מנת שיוכלו לעזור לשני להבריא ולחזור לחייך – הם מבקשים את עזרת הציבור.



אפרים, אב המשפחה, מספר שדווקא בתקופה קשה זו הוא שמח לגלות שהרבה אנשים נרתמים לעזור, ובין היתר גם חבריו ממקום עבודתו: "אני מודה לחברים מאל-על על ההירתמות לעזור לנו, גם בנושא הכספי. ביום שישי בצהריים הגיע שליח לבית החולים עם חבילת מזון ענקית ויין לקידוש ביוזמתם של ועד עובדי אל על". הוא מוסיף ומתאר את הרגע המרגש: "ערכתי קידוש על יין וחלות למרגלות מיטתה של בתי והרגשתי כל כך בבית למרות הריחוק הרב. כל כך שמחתי לחלוק את האוכל שקיבלתי עם כל הצוות הרפואי במחלקת טיפול נמרץ".


שני (צילום: פרטי)

שני צפוני (צילום: פרטי)


נכון להיום, אפרים מביע אופטימיות זהירה: "שני נותקה סופית מצינור ההנשמה ומהיום חובת ההוכחה עליה, שהיא נושמת בכוחות עצמה. הדרך לשיקום ולהערכת הנזק עוד ארוכה אך תודות למילים החמות, התפילות, החיבוק החם והעידוד שאני מקבל מכל כך הרבה אנשים אני מרגיש בטוח ומוגן והחשוב ביותר- זמין בכל רגע לסעוד את בתי בבית החולים".

למרות התמיכה והחיבוק החם שבני המשפחה מקבלים, נראה כי הם יצטרכו גם את עזרת הציבור הרחב בכדי לממן את הטיפולים אשר שני תצטרך לעבור בדרך להחלמה המלאה: "לצערי הרב הביטוח הרפואי שלה לא מכסה את כל העלויות. אני פונה אל ליבכם ומבקש את עזרתכם, ככל שתוכלו, על מנת לממן את עלויות האשפוז וההחלמה שמחכות לה".

המשפחה יצאה בקמפיין גיוס המונים באתר "Gofundme", אותו פתחו אחיותיה של שני, אריאלה וירדן, באמצעותו היא מקווה לגייס 50 אלף דולר: "אנו מבקשים כיום עזר בשביל שנוכל לתמוך בשני בזמנים הקשים הללו. כמו שאתם יכולים לדמיין, ההוצאות הרפאיות הן יותר ממה שהמשפחה שלנו יכולה להרשות לעצמה. כל תרומה יכולה לעשות את ההבדל ולהקל על ההוצאות הכלכליות של משפחתנו ולאפשר לנו להתרכז בלהחזיר את החיוך לפניה של שני".

בנוסף, למשפחה ישנה בקשה נוספת: "לא משנה באיזו גרסה של תפילה אתם מתפללים, בבקשה תשמרו את שני והמשפחה שלנו בלב".

לקמפיין גיוס ההמונים: https://www.gofundme.com/shanitsfoni

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר