חגיגת מונדיאל בפארק ענבה (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)
חגיגת מונדיאל בפארק ענבה (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

חגיגת מונדיאל בפארק ענבה – מסך ענק הוצב במתחם

אל תישארו בבית - משחקי המונדיאל יוקרנו בפארק ענבה על מסך לד ענק, בשילוב עם מערכת סאונד איכותית ודוכני אוכל ושתייה

פורסם בתאריך: 13.6.18 09:56

חגיגת מונדיאל בפארק ענבה במודיעין. מחר, חמישי, 14.6, ייצא לדרך ברוסיה טורניר הכדורגל הגדול בעולם – עבור תושבי מודיעין זו תהיה חגיגה של ממש. המשחקים יוקרנו על מסך ענק בפארק , וכולם יכולים להגיע ולצפות בנבחרות הטובות בעולם מתמודדות על תואר האלופה.המשחקים  המשחק הראשון בפארק ענבה יוקרן ביום שישי בערב, 15.6, בשעה 21:00 – המשחק של אלופת אירופה פורטוגל מול ספרד.



מנהלת אופק, בשיתוף עם העירייה ותאגיד השידור "כאן", מזמינה את אוהדי הכדורגל לבוא וליהנות משידור משחקי מונדיאל אשר יוקרנו החל מיום שישי, 15.6 על מסך לד ענקי, בשילוב עם מערכת סאונד איכותית ודוכני אוכל ושתייה.

משחקי המונדיאל יוקרנו בדומה לנעשה בימי הקיץ, בפארקולנוע, ובתקופת יורו 2016, כאשר המסך יוצב על בימת האמפיתאטרון, כך שבמשחקים ניתן יהיה לצפות תוך ישיבה באמפי עצמו או מסביב, על הדשא. מנהלת אופק תשדר מידי ערב את המשחקים, שישוחקו בשעות 18:00 ו-21:00 החל משלב הבתים, ועד למשחק הגמר.

בתוך כך, בעירייה מציינים כי "מי שביקר בזמן האחרון בפארק ענבה יכול היה לראות שבימים אלו מבצעת מנהלת אופק מתיחת פנים לשדרוג הפארק לטובת אורחיו והכנתו לתקופת הקיץ: הותקנו ברחבי הפארק עוד הצללות, אשר יספקו אזורי צל למנוחת באי הפארק. כמו כן בימים אלה נשלמות העבודות להקמת הסניף "המודיעיני" של "קפה 443". כידוע, בית הקפה "קפה 443", יתחיל לפעול בענבה בקיץ הקרוב כל ימות השבוע ויעניק פתרון טעים למבקרי הפארק חוויה קולינארית של סוגי קפה שונים, אייס קפה ושייקים, סנדוויצ'ים, טוסטים עוגות ועוגיות  וכמובן ג'חנונים ובורקסים בימי שבת בבוקר".

כמו כן,בפארק ענבה החלה עונת ההופעות – "ענבה LIVE" עם המופעים של שלמה ארצי, ריטה, שלומי שבת, אייל גולן ודיקלה.

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר