מופע זיקוקים ביום העצמאות (צילום: רויטרס/ BAZ RATNER)
מופע זיקוקים ביום העצמאות (צילום: רויטרס/ BAZ RATNER)

חג עצמאות שמח מודיעין

לצד ההופעות והמסיבות ברחבי מודיעין: שינויים בהסדרי התנועה וחסימות כבישים, כל הפרטים

פורסם בתאריך: 18.4.18 20:00

חג עצמאות שמח במודיעין – ברביעי, 18.4, יתקיימו אירועי ערב יום העצמאות במספר מוקדים בעיר. בין האמנים שיופיעו – הפרויקט של רביבו, מירי מסיקה, פבלו רוזנברג, נצ'י נצ', שלמה בראבא ודפנה דקל. כנסו לכל המופעים. 

בשל החגיגות, צפויים להיחסם מספר כבישים לתנועת כלי רכב.


להורדת האפליקציה של כל העיר באנדרואיד

להורדת האפליקציה של כל העיר באייפון


לחגיגות באמפי עמק החולה ייחסם חוצה עמק החולה (אמפיפארק) ממזרח, החל מהשעה 12:00. בנוסף, מהשעה 20:00 ועד 2:30 בלילה ייחסמו : רחוב עמק החולה משני צידיו ממרכז שרבט ועד רחוב נהר הירדן, רחוב עמק יזרעאל (מזרח) פינת עמק החולה ועד פינת רחוב נחל בזק, רח' עמק יזרעאל (מערב) פינת עמק דותן ועד פינת עמק החולה. לא תותר יציאת רכבים מרח' נחל ירמוך לכיוון רח' עמק החולה. מרחוב נחל צין לא תתאפשר הגעה לכיוון רחוב עמק החולה. ברח' עמק יזרעאל (מערב) ובחניה של אולם ספורט עירוני ב' לא תותר חניית כלי רכב עקב ירי זיקוקין.

לחגיגות במכבים, ייחסם רחוב נוף קדומים בין חניון אחורי של מרכז רננים וחניון מרכז מסחרי ישן, בין השעות 19:00-23:00. לחגיגות בגבעת הברושים, כביש הגישה מכיוון גדר הביטחון (מזרחית למכבים) יחסם למעבר רכבים לכל אורכו מכיוון רחוב נוף קדומים ודרך הראשונים ועד מנחת המסוקים הישן. לא תתאפשר חניה לאורך ציר הפטרול הסמוך לגדר.

מופע זיקוקים ביום העצמאות (צילום: אילן אסייג)

מופע זיקוקים ביום העצמאות (צילום: אילן אסייג)

בנוסף לכך, במהלך הערב יבוצעו מטחי זיקוקין ברחבי העיר בשעות 20:50, 21:30, 22:15.

הווטרינר העירוני, ד"ר עופר עינב מבקש מבעלי הכלבים לקשור את כלביהם ולהכניסם לבתים בערב יום העצמאות בזמן ירי זיקוקי הדינור, וזאת כדי למנוע את בריחתם. עינב הזהיר כי לא מומלץ להשאיר את הכלב במרפסות מחשש שהכלבים ינסו להימלט מהמקום בכל מחיר ויקפצו מהמרפסת. עינב הזכיר כי מידי שנה, בזמן ירי הזיקוקים, הכלבים נכנסים לבהלה ורצים לכל הכיוונים, ולעירייה מגיעות תלונות רבות על כלבים שברחו כתוצאה מהרעש. כמו כן, הוא ביקש להימנע מלהוציא את הכלבים לטיולים בשעות המיועדות לירי הזיקוקים.

שינויים בנתיבי הנסיעה של התחבורה הציבורית יחולו בערב יום הזיכרון ובערב יום העצמאות. ניתן להתעדכן בשינויים באתר חברת "קווים" ובמוקד המידע הטלפוני במספר 8787*.

כאמור, בערב החג יתקיימו ברחבי העיר מספר מוקדים של הופעות ואירועים: באמפי עמק החולה, יוקרן טקס הדלקת המשואות בהר הרצל בשעה 20:00. בשעה 20:30 יחול טקס המעבר בין יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל לערב יום העצמאות.

לאחר מכן, בשעה 20:50 יעלו על הבמה "הפרויקט של רביבו", בשעה 22:20, לערך, תעלה הזמרת, מירי מסיקה, בשעה 23:10 יופיע הזמר פבלו רוזנברג ובשעה 1:15 בלילה יתקיים מופע לנוער של נצ'י נצ', כאשר בין המופעים הללו יהיו מופעים נוספים, מקוריים, על טהרת להקות הנוער המקומיות. כמו בכל שנה, גם השנה תוקם עמדת צפייה לאנשים עם מוגבלויות פיזיות, בצידו המערבי של האמפי פארק.

מירי מסיקה (צילום: עדי אורני)

מירי מסיקה (צילום: עדי אורני)

הפרויקט של רביבו (צילום: אלוני מור)

הפרויקט של רביבו (צילום: אלוני מור)

במתחם הדשא מרכז מכבי עולמי, יתארחו בשעה 21:00 שלמה בראבא ודפנה דקל במופע המקורי "70 שנה זה לא צחוק" ובגבעת הברושים, יתקיים ערב שירה בציבור עם "החברים של קריבו" במחווה לשירי השלישיות של הזמר העברי, החל מהשעה 23:00. במתחם האולפנה ההופעה המרכזית תהיה של ישי לפידות, כאשר בין לבין תהיה במקום הרקדה המונית עם הרכב "נושאי הכלים". הפרטים המלאים של כל המופעים בערב יום העצמאות מפורטים באתר העירייה ובדף הפייסבוק העירוני.

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר