מסוף התחבורה במודיעין (צילום: עיריית מודיעין מכבים רעות)
תחבורה ציבורית במודיעין - לא לרוחו של הציבור (צילום: עיריית מודיעין מכבים רעות)

החל מיום שלישי: תחנת ההורדה במסוף התחבורה במודיעין תבוטל

במסגרת פיילוט שיזם משרד התחבורה, תחנת ההורדה של קווים בין עירוניים במסוף התחבורה תועתק לכיכר התחבורה בימים שלישי עד חמישי. במידה והפיילוט יצליח, המיזם יהפוך לקבוע וכל האוטובוסים הבינעירוניים יורידו נוסעים בכיכר התחבורה

פורסם בתאריך: 10.4.18 09:48

בשורה לציבור הנוסעים בקווים הבין עירוניים במודיעין-מכבים-רעות. החל מיום שלישי הקרוב ועד ליום חמישי, יחל משרד התחבורה עם פיילוט שבמסגרתו תבוטל תחנת הורדת נוסעים במסוף התחבורה, אשר נמצא בקומה התחתונה. תחנת ההורדה תועתק לתחנה שנמצאת בכיכר התחבורה, אשר ממוקמת במפלס הרחוב.

על פי מידע שהתקבל מהעירייה, שינוי זה צפוי להיטיב עם הנוסעים המגיעים באמצעות הקווים הבין עירוניים, ואף צפוי לבטל את הצורך הכרוך בבדיקה ביטחונית הנדרשת מהנוסעים בשעה שהם יורדים מן האוטובוס ונכנסים לכיוון המסוף, על מנת לעלות למפלס הרחוב, לכיוון מגרשי החנייה או ליציאה רגלית מכיכר התחבורה.

מהעירייה נמסר כי בעת הפיילוט, ייבחן העומס על כיכר התחבורה וקיבולת עצירת האוטובוסים בתחנה. לצורך כך, יבצעו אנשי הפיקוח והשיטור העירוני סיורים יזומים. הסיורים היזומים יתבצעו במהלך שעות היום, ובמיוחד בשעות העומס. כל זאת במטרה לבחון את יעילותו והצלחתו של המיזם.

מסוף התחבורה במודיעין (צילום: עיריית מודיעין מכבים רעות)

מסוף התחבורה במודיעין (צילום: עיריית מודיעין מכבים רעות)

ממשרד התחבורה נמסר כי במידה והפיילוט יצליח ויעמוד בסטנדרטים ובציפיות שהוגדרו מראש, המיזם יהפוך לדרך קבע, כאשר עצירת כל הקווים הבין עירוניים יהיו בתחנות הממוקמות בכיכר התחבורה בלבד.

כידוע, מסוף התחבורה במודיעין פועל מחודש אוגוסט 2017. המסוף היווה את התחנות ההתחלתיות והן את תחנות הסיום של הקווים הבין עירוניים שהגיעו לעיר. על פי מידע שהתקבל מהעירייה אוכלוסיית התלמידים והגמלאים מהווים את צרכני התחבורה הציבורית העיקריים בעיר.

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר