מודיעין (צילום: דשה אברמנקו)
מודיעין (צילום: דשה אברמנקו)

ביום שלישי: 'מסע ה-70 למדינה' מגיע למודיעין

מסע השליחים של ארגונים חברתיים וחינוכיים לרגל חגיגות ה-70 יגיע לעיר ביום שלישי הקרוב

פורסם בתאריך: 8.4.18 10:35

רוצים לקחת חלק במסע ייחודי רגל חגיגות 70 שנה למדינה? 'מסע השבעים למדינת ישראל' מגיע למודיעין-מכבים-רעות ביום שלישי הקרוב, 10.4, ותושבי מודיעין מוזמנים לקחת בו חלק.

המסע הוא למעשה מסע שליחים בהובלת ארגונים חברתיים וחינוכיים, כמו המכינות הקדם צבאיות, ובשיתוף משרד החינוך, לצד אלפי תלמידי תיכונים, בתי ספר ותנועות נוער מכל רחבי הארץ. המסע יצא לדרך לפני כחודש, ב-5.3.18, משתי נקודות – אילת בדרום ותל חי בצפון, כשהצועדים בשני המסעות יתחברו ביום ראשון הבא (15.4) בגן לאומי הקסטל ומשם הם ינועו אל רחבת הכותל – נקודת הסיום של המסע.

מסע ה-70 למדינה (צילום: יח''צ)

מסע ה-70 למדינה (צילום: יח"צ)

הרעיון לקיום המסע נולד אצל אליסף פרץ, אחיהם של אלירז ואוריאל פרץ ז"ל ובנה של מרים פרץ, לה יוענק ביום העצמאות הקרוב פרס ישראל, ועמיחי שיקלי, ראש המכינה הקדם צבאית 'תבור', לקראת חגיגות שנת ה-70 למדינת ישראל. השניים חשבו כי יש לציין את יום העצמאות הקרוב בדרך אחרת, ושאסור לתת ליום הזה לחלוף מהר מדי. מתוך מחשבה זו נולד רעיון המסע, אשר מבקש לתת לכולם אפשרות להיות חלק מהחגיגות באופן אקטיבי.
לדבריהם, "מסע השבעים הוא מסע של כל אזרחי מדינת ישראל שמחפשים הזדמנות לשמוח שמחה פשוטה על המתנה שקיבלנו לפני 70 שנה".

במסגרת ההכנות למסע הגיע לעיר אליסף פרץ ופגש בראש העיר מודיעין, חיים ביבס, ובפגישה זו סוכם כי המסע הצפוני יגיע גם לעיר. וכך, ביום שלישי 10.4, יעברו הצועדים בעיר ואת פניהם יקבלו חניכי תנועות הנוער העירוני, שיציינו ביום זה את יום תנועות הנוער ובסימן 'צועדים 70'.

מסע ה-70 למדינה (צילום: יח''צ)

מסע ה-70 למדינה (צילום: יח"צ)

אירוע השיא של יום זה יהיה כאשר לבמה יעלה הראפר והיוצר סאבלימינל, במופע עם מיטב להיטיו ועם ביצועים חדשים לשירים הישראליים 'פרחים בקנה' ו'בת שישים' – שיוסב ל"בת שבעים" לרגל חגיגות ה-70 למדינה. שיריו של סאבלימינל משקפים את מטרתו – לקשר את הנוער לציונות דרך שירי ראפ עם מסרים ציוניים ואהבת הארץ, ועיבודי ראפ לשירי ארץ ישראל הידועים.

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר