תו חניה על רכב במודיעין

אכיפת החניה בחניוני פארק ענבה תחל ביום ראשון

ב-1.4.18 תחל אכיפת החניה בחניונים הסמוכים לפארק ענבה. החניה תהיה ללא תשלום עבור תושבי מודיעין, שידביקו תו חניה על שמשת רכבם

פורסם בתאריך: 26.3.18 08:53

אכיפת הסדרי החניה החדשים בחניונים העירוניים הסמוכים לפארק ענבה מתחילה ביום ראשון הקרוב 1.4.18. למעשה, בחניון פארק ענבה ובחניון בקצה שדרות עמק זבולון מול מתחם המסעדות "קפית" וענבה", ניתן יהיה לחנות ללא תשלום רק עבור תושבי העיר שידביקו תו חניה על שמשת רכבם.

להורדת האפליקציה של "כל העיר מודיעין"

בעירייה מציינים כי "היערכות העירייה להסדרי החנייה החדשים החלה בחודש אוקטובר, וזאת מתוך מטרה להעניק לתושבי העיר חנייה חינם בחניונים המרכזיים בעיר, לעומת המבקרים בעיר להם החנייה תהיה בתשלום בתעריף של 2.81 שקלים עבור כל שעת חניה. עד כה, סופקו מספר רב של תווי חנייה לאלפי תושבים, כאשר בשל הכמות הרבה של התושבים שפנו לקבלת התו הוחלט בעירייה לדחות את אכיפת תווי החניה שהיתה אמורה להתחיל לפני כחודשיים, על מנת להעניק מרחב זמן גדול ומספק, שבו ניתן לבקש ולקבל את התווים".

פארק ענבה (צילום: דובורת עיריית מודיעין מכבים רעות)

פארק ענבה (צילום: דובורת עיריית מודיעין מכבים רעות)

בעירייה מדגישים כי "תושבים אשר שלחו בקשה לקבלת תו חניה וטרם פנו לקבלת התו לאחר שבחרו לקבלו באופן פיזי שלא באמצעות דואר רגיל או רשום, מתבקשים להזדרז ולהגיע למשרדי הגבייה בבית יהונתן, קניון עזריאלי או לרובע מכבים רעות, ברחוב ישראל פלד 100. שעות וימי הקבלה מפורטים באתר העירייה בקטגוריית "שירות לתושב" – תו חניה לתושבים".

 

יש לציין כי בדומה לתווי החניה הניתנים לתושבים בערים אחרות,  את תו החניה, יש להדביק על השמשה הקדמית של כלי הרכב, מומלץ בצד ימין למעלה. במקביל לתהליך זה תציב העירייה בחניונים האמורים תמרורי הנחייה המפרטים את הסדרי החנייה החדשים.

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר