שדרות החשמונאים (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)
שדרות החשמונאים (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

השבוע: עבודות תשתית בשדרות החשמונאים

ביום ראשון, 25.3, יחל פרויקט הריבוד של ציר התנועה המרכזי של העיר; העבודות יתקיימו בכל יום החל מהשעה 20:00 ועד למחרת בשעה 6:00, צפויים שיבושי תנועה

פורסם בתאריך: 21.3.18 08:31

שדרות החשמונאים במודיעין הולכות להפוך בשבוע הבא לאתר בנייה.

ביום ראשון הקרוב, 25.3, יחלו העבודות לריבוד מחדש של שדרות החשמונאים, למעשה הציר המרכזי של מודיעין מכביש 443. העבודות יתקיימו במשך שעות הלילה.

להורדת האפליקציה של "כל העיר מודיעין"

בעיריית מודיעין מכבים רעות מציינים כי "החל מיום ראשון הקרוב, 25.3 תחל העירייה, באמצעות החברה הכלכלית (חכ"ל) בעבודות לריבוד מחדש של שדרות החשמונאים- ציר התנועה המרכזי של העיר מכביש 443 לכיוון מרכז העיר. העבודות יתקיימו בכל יום בשעות הערב כאשר הן יחלו בשעה 20:00 ויסתיימו בבוקר למחרת בשעה 6:00".

עוד מוסיפים בעירייה כי "הריבוד החדש יחל מהכניסה הראשית של העיר מכביש 443 ועד לצומת הרחובות חשמונאים וחיים בר-לב ויהיה, כמובן, לשני הכיוונים. אופי העבודה יהיה כאשר בכל לילה ירובד נתיב אחד מתוך מקטע אחד כך שלמעשה לא תהיה חסימה מלאה של הכביש אלה רק ייתכנו שיבושי תנועה".

 

בעירייה מדגישים ואומרים כי "עבודות הריבוד ייעשו בשעות הלילה בתאום עם המשטרה. ההחלטה לקבוע את העבודות בשעות הלילה התקבלה בשל הרצון למנוע עומסי תנועה בשעות הבוקר ביציאה מהעיר ובשעות הערב בכניסה אליה. בעירייה מבקשים מהתושבים לגלות ערנות ולציית להכוונת התנועה בתקופת העבודות. כמו כן מומלץ להתעדכן באתר העירייה, בדף הפייסבוק של העירייה ובמוקד העירוני אודות התקדמות העבודות לאורך השבוע".

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר