קניון עזריאלי מודיעין
קניון עזריאלי מודיעין

קניון עזריאלי מודיעין: היערכות מיוחדת לקראת גל הקונים לפני פסח

מתחמי פעילות לילדים, דוכני מתנות ומבצעים. ליאת בן חמו, מנהלת השיווק של קניון עזריאלי מודיעין: "תושבי מודיעין אוהבים לקנות, בעיקר כלי בית, ואוהבים להתחדש ולרכוש מתנות"

פורסם בתאריך: 20.3.18 16:11

תושבי מודיעין מתכוננים לבואו של פסח, בין הניקיונות ושלל ההכנות השונות גם הפעילות בקניון עזריאלי מודיעין לחג האביב כבר בעיצומה: תנועה ערה כבר החלה לפקוד את המקום. דוכנים עם מתנות שונות כבר פעילים מזה כמה ימים, והמבצעים מפתים.

ליאת בן חמו, מנהלת השיווק של קניון עזריאלי מודיעין משתפת בשיחה עם "כל העיר מודיעין" על ההיערכות של הקניון לחג: "החל מיון ראשון הקרוב, 25.3, מתחיל מבצע 'קנה קבל'. כל מי שקונה בסכום של מעל 499 שקלים מקבל עזריאלי גיפט קארד בשווי של 50 שקלים לשימוש בכמעט כל רשתות הקניון. עזריאלי גיפט קארד זאת המתנה המושלמת לחג, במקום לקנות כרטיס שתקף לאחת מהחנויות או אחת מהקבוצות, הכרטיס הזה כמעט כל מועדוני הקניון משתתפות בו, והוא שווה ערך לכסף, כולל כפל מבצעים וזה מאוד אטרקטיבי. ואפשר לקנות אותה במשרדי הנהלת הקניון ובדוכן שנמצא ליד רולדין".

קניון עזריאלי מודיעין

קניון עזריאלי מודיעין

איזה פעילות תהיה בקניון במהלך החג?

"בחול המועד עצמו יש לנו פעילות רשתית שמתרחשת בכל הקניונים של עזריאלי. אנחנו מחיים את הקלאסיקות של ספרי הילדים, הופכים אותם לחמישה מתחמים שיפעלו בקניון. מדובר על ספרים מוכרים שילדים מאוד אוהבים: 'מעשה בחמישה בלונים', 'תירס חם', 'האריה שאהב תות', 'דירה להשכיר' ו'הבית של יעל'.

"בכל אחד מהמתחמים ייערך מגוון פעילויות שונות ומיוחדות לילדים כגון שעת סיפור, דמויות שיקומו לתחייה. כמו כן תהיה הצגה של הספרים ומתחם פעילות לכל אחד מהספרים האלה. לדוגמא אחרי שילדים ישמעו את הסיפור תירס חם, הם יוכלו ליצור את הדמויות על מקלות ולהציג אותם בעצמם. במתחם של הספר הבית של יעל הילדים יכינו הדמיה של 'הבית של יעל'. המיזם הינו שיתוף עם רשת סטימצקי. מראשון עד רביעי בשעות פעילות הקניון החל משעה 9:30 בבוקר. שעת הסיפור תתקיים בסבבים, ברגע שיגיעו ילדים ירכזו אותם והפעילות תתחיל. כמו כן, סטימצקי תמכור את הקלאסיקות המדוברות במחיר מבצע של 19.90 שקלים. זאת הטבה בלעדית לעזריאלי".

קניון עזריאלי מודיעין

קניון עזריאלי מודיעין

מתי מומלץ להגיע על מנת להימנע מעומס?

"שעות הבוקר שקטות יותר ושעות אחר הצהריים הם מלאות, וככל שמגיעים יותר מוקדם פחות עמוס".

 

 

מה תושבי העיר מודיעין אוהבים לקנות לחג פסח?

"קודם כל תושבי מודיעין אוהבים לקנות. בעיקר כלי בית, ואוהבים להתחדש ולרכוש מתנות. כנראה אלו אנשים שמתארחים הרבה כי כלי בית זאת הקטגוריה המובילה, ויש גם אופנה, מארזים, סבון של פעם, ועוד".

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר