היערכות מבצע ניקיון לקראת חג הפסח - רכב ניקיון של העירייה (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)
(צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

לקראת חג הפסח – מבצעי ניקיונות בעיר

עובדי אגף שיפור פני העיר בעירייה החלו בהיערכות לקראת חג הפסח. התושבים מתבקשים להקדים ולהוציא גזם וגרוטאות בשכונות

פורסם בתאריך: 12.3.18 08:06

 

אגף שיפור פני העיר (שפ"ע) בעירייה החל בהיערכות לחג פסח, וגהחל לקיים מבצעי ניקיונות ופינוי אשפה וגזם בכל רחבי העיר, וזאת בהובלת מחלקת תברואה ובסיוע מחלקת איכות הסביבה, מחלקת הפיקוח העירוני ומחלקת גנים ונוף.

להורדת האפליקציה של "כל העיר מודיעין"

,על מנת להשלים את ההכנות בזמן ולהימנע ממפגעים וגרוטאות במהלך החג", מספרים בעירייה, "ביקשו השבוע באגף שפ"ע להזכיר לתושבים את נהלי פינוי הפסולת בעיר. כמו בחגים רבים, גם השנה יינתן דגש מיוחד לנושא האכיפה של הוצאת גזם וגרוטאות שלא בימים המיועדים לכך  ובהתאם להנחיות שיפורסמו לקראת החג, או במקומות האיסוף שנקבעו ובמקביל השנה  מבוצע תגבור של סיירות ניקיון הפועלות ברחבי העיר להקל על האיסוף ולשמירה על הנראות והניקיון של העיר".

היערכות מבצע ניקיון לקראת חג הפסח - רכב ניקיון של העירייה (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

(צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

בעירייה מציינים כי "התושבים מתבקשים להקדים ולהוציא גזם וגרוטאות טרם החג בהתאם לימי הוצאת הגזם והגרוטאות בשכונה. ימי ההוצאה והפינוי המותרים נמצאים באתר העירייה בלשונית – איכות וסביבה".

כמו כן, בעירייה מדגישים כי "אין להחנות כלי רכב בצורה העלולה לחסום דרכי גישה למשאיות פינוי האשפה והגזם, דבר שעלול להפריע להכנות לחג ויש לרכז את הגזם בשולי הכביש או בחנייה ציבורית, ערב לפני יום הפינוי".

 

מנהל אגף שפ"ע, חיים בלאיש מוסר: "גם השנה אנו נערכים באופן יסודי ומקיף לניקיון העיר, הכולל גם תגבור באמצעים ואכיפה מוגברת. ביחד עם שיתוף הפעולה מצד התושבים אין לי ספק שנזכה לעיר יפה ונקייה לקראת החג הקרב ובא".

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר