ריקי אחדות (צילום: אלונה ירדן)
ריקי אחדות (צילום: אלונה ירדן)

עצמאית בשטח – ריקי אחדות: כשההצלחה משבשת את הדינמיקה

תסריט לא בדיוני בכלל

פורסם בתאריך: 5.3.18 17:50

הצלחנו. ניצחנו את הסטטיסטיקה הישראלית העגומה, של עסקים שנסגרים אחרי שנה או חמש שנים.

לעסק שלנו מלאו שמונה שנים. כל החופשות המשפחתיות מתארגנות סביב תקופות השקט בעסק, לקוחות חוזרים אלינו כל הזמן וחדשים מגיעים בזכות המלצות מפה לאוזן.


להורדת האפליקציה של כל העיר באנדרואיד

להורדת האפליקציה של כל העיר באייפון


בעיר שלנו אנחנו כבר מוסד מוכר. הילדים גדלו לתוך המציאות של העסק ולא מכירים דבר אחר. הבנו די מזמן, שכדי להכניס כסף צריך להוציא כסף, בתבונה, ובעת הכנת התקציב השנתי אנו מקציבים כמה עשרות אלפי שקלים לשיווק, תפעול וכדומה. העסק דופק כמו שעון והדינמיקה מוכרת וזורמת. השלב הטבעי הבא היה התרחבות. השנה פתחנו סניף חדש וגייסנו שני עובדים והאיזון התערער.

מאז ומתמיד היינו שלושה בעסק; אני, אשתי ועובד שכיר. למדנו לחלק תחומי אחריות, לתקשר, לתכנן והכל תקתק. עבדנו כמו חמורים וההצלחה הגיעה תוך מספר שנים, וגם אז לא הורדנו את הרגל מהגז. עוד פגישה ועוד לקוח, עוד שרות שהכנסנו, עוד כנס אליו נסענו, ספק חדש, והכל קיבל יחס ותשומת לב אישיים.

 

ההצלחה שיבשה את הדינמיקה של שלושתנו, את ההרמוניה המתוזמרת היטב וכעת בלילות אני יושב מול ערימת ניירות וחושב על הימים ההם, בהם רק חלמנו על הצלחה. החלום התגשם לו ככה בשקט, בלי ששמנו לב, ועכשיו אנחנו מרגישים שצריך להתחיל הכול מחדש. כמו תינוק שלומד ללכת, אחרי שכבר ידע לרוץ.

 

ריקי אחדות (צילום: פרטי)

ריקי אחדות (צילום: פרטי)

ריקי אחדות,

כתיבה שיווקית וניראות דיגיטלית.

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר