אפרת דוידיאן ביום האישה הבינלאומי במודיעין (צילום: עדיגיטל)
אפרת דוידיאן ביום האישה הבינלאומי במודיעין (צילום: עדיגיטל)

מוזמנות: אירועי יום האישה הבינלאומי במודיעין

לרגל יום האישה הבינלאומי מקיים המרכז הרב תחומי שורה של אירועים והרצאות במודיעין

פורסם בתאריך: 28.2.18 17:29

לרגל יום האישה הבינלאומי, יתקיימו שורה של אירועים והרצאות במודיעין לאורך כל חודש מרץ, על ידי המרכז הרב תחומי. אחד האירועים המרכזיים "נעים להכיר" יתקיים בסופ"ש 15-16-17.03.18 ויאפשר חווית למידה והנאה ב-70 בתים פתוחים של נשים יזמיות.

מה בתוכנית? 

  • כנס נשים מעוררות השראה שמדברות על מקומן ותפקידן של נשים במרחב הציבורי-פוליטי. בתכנית הכנס  יתקיימו שני פאנלים, האחד על פעילותן של נשים במרחב העירוני בהנחיית ד"ר אורנה מגר, יועצת רה"ע לשיוויון מגדרי בהשתתפות מירב פלג – חברת המועצה ויו"ר ועדת מעמד האישה ושיוויון מגדרי, עירית בן דוד –יו"ר אמונה, דינה אביגל – יו"ר ויצו ומיכל פרפרי – מנכ"לית החכ"ל. בפאנל השני, שיונחה על ידי העיתונאית והמשפטנית, ענת סרגוסטי, ידונו בנושא נשים במוקדי קבלת החלטות. ישתתפו בפאנל השופטת בדימוס – סביונה רוטלוי, מנכ"לית קרן דפנה – חמוטל גורי, עמותת איתך –מעכי משפטניות למען צדק חברתי – עו"ד נטע לוי וחברות תנועת נשים עושות שלום – ליאורה הדר ומיכל כצנלסון. יום חמישי 22.3.18 בשעה 19:30.
  • הרצאה מרתקת  והומוריסטית "ברוך שעשני אישה" של ד"ר קרן אור חן, ההרצאה מדברת על החיבור בין עוצמה ורכות, בין חשיבה ורגישות תוך הצגת תמונת מצב של הנשיות בזמננו ואת החיבור בין קבלה עצמית להגשמה עצמית. מצבי קבלת החלטות והתמודדות עם לחצים בחיי הנשים והצגת פתרונות מעשיים לאיכות חיים טובה יותר. יום ראשון 4.3.18 בשעה 20:30.
  • במסגרת "קתדרה של בוקר" במרכז הרב תחומי תתקיים הרצאה על גיוס אנרגיה חיובית כדי לנצח משברים וקשיים, מפיה של אפרת דוידיאן. ההרצאה מבוססת על סיפור אישי מרתק עם מסר מעצים שמראה איך בכל מצב אפשר לבחור בטוב, באופטימיות ובחיוביות כדי לשדרג את איכות החיים. יום שלישי 6.3.18 בשעה 09:30.
  • מרכז הצעירים "יודה" יזם הרצאה מטעם עמותת "תודעה", אודות תעשיית הזנות בישראל, תחת השם "לא למכירה". ההרצאה תתקיים באלכסנדר בירגארדן ביום רביעי 7.3.18.
  • הרצאה לאימהות ונערות תועבר על ידי יהודית הרמן, לשעבר מנשותיו של גואל רצון בסיפורה האישי. ההרצאה תתקיים במועדון מקפה לאוזן ביום חמישי 8.3.18.
  • הרצאה על גיל המעבר תתקיים על ידי ד"ר יולס ישראל, רופא נשים בכיר בשירותי בריאות כללית. יום ראשון 11.3.18.

 


Notice: הפונקציה wp_get_loading_optimization_attributes נקרא בצורה לא תקינה. An image should not be lazy-loaded and marked as high priority at the same time. למידע נוסף כנסו לניפוי תקלות בוורדפרס. (הודעה זו נוספה בגרסה 6.3.0.) in /home/kolhairmodiin/public_html/wp-includes/functions.php on line 6031

 

אירועים נוספים שיתקיימו במרכז הרב תחומי:

ביום חמישי 8.3.18 בשעה 9:00 תתקיים הרצאה בשיתוף "מעוף" על סיפוק והגשמה עצמית, כל מה שבין עסקים, הצלחה ואושר.

תערוכת "חווה" – תערוכת צילום של אדם רובינשטיין ואביו גוסטב ז"ל, תוצג ביום שלישי 13.3.18 בשעה 19:00, במרכז הרב תחומי.

תערוכת "חלון פנורמי" – תערוכה קבוצתית של ציור, צילום ווידאו, תוצג ביום שלישי 20.3.18 בשעה 20:00 בבית האמנים חצב 1 ברעות.

 

קרן אור חן (צילום: גיל נחושתן)

קרן אור חן (צילום: גיל נחושתן)

ההשתתפות באירועים מותנית ברישום מוקדם:

בטלפון: 08-6210274/ 08-6226756 או במייל: [email protected]

 

 

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר