מעצר (צילום אילוסטרציה: דוברות המשטרה)
(צילום אילוסטרציה: דוברות המשטרה)

שני תושבי מודיעין חשודים בגניבת קופת צדקה מבית כנסת בעיר

צעירים, תושבי מודיעין, חשודים כי גנבו בשבוע שעבר את קופת הצדקה מבית הכנסת ברחוב עמק איילון בעיר. השבוע הם ניסו לגנוב שוב, אך הפעם ללא הצלחה ונעצרו על ידי המשטרה

פורסם בתאריך: 28.2.18 10:46

שני תושבי מודיעין נעצרו בחשד לגניבת קופת צדקה מבית כנסת בעיר. הצעירים, בני 24 ו-25, הצליחו לגנוב את קופת הצדקה בשבוע שעבר, אולם כשניסו השבוע לגנוב אותה שוב מאותו מקום, הם לא הצליחו ונמלטו. חוקרי המשטרה הגיעו למקום והצליחו כעבור זמן קצר לאתר את הצעירים החשודים ולהביא אותם לחקירה.

מודיעין צריכה פוש – להורדת האפליקצייה של "כל העיר – מודיעין"

במשטרה מספרים כי "במשטרת ישראל התקבל במהלך השבוע דיווח על שני צעירים שנכנסו לבית כנסת, ברחוב עמק איילון במודיעין, וניסו לגנוב את קופת הצדקה. כוח משטרה שהגיע למקום, איתר את אחד החשודים בן 25 ממודיעין, ועצר אותו לחקירה. למחרת אותר ונעצר לחקירה החשוד השני, בן 24 ממודיעין".

מעצר (צילום אילוסטרציה: דוברות המשטרה)

(צילום אילוסטרציה: דוברות המשטרה)

מחקירת המשטרה עולה החשד כי "השניים גנבו בשבוע שעבר את קופת הצדקה של בית הכנסת, והשבוע ניסו לגנוב בשנית את קופת הצדקה, משלא הצליחו נמלטו מהמקום".

 

 

 


Notice: הפונקציה wp_get_loading_optimization_attributes נקרא בצורה לא תקינה. An image should not be lazy-loaded and marked as high priority at the same time. למידע נוסף כנסו לניפוי תקלות בוורדפרס. (הודעה זו נוספה בגרסה 6.3.0.) in /home/kolhairmodiin/public_html/wp-includes/functions.php on line 6031

 

אחד החשודים, בן ה-25, הובא לדיון בעניינו בבית משפט השלום בראשון לציון, בסיומו שוחרר למעצר בית בן ארבעה ימים ובתנאים מגבילים. החשוד השני, בן ה-24, שוחרר בתום חקירתו למעצר בית בן חמישה ימים ובתנאים מגבילים.

מעצר (צילום אילוסטרציה: דוברות המשטרה)

מעצר (צילום אילוסטרציה: דוברות המשטרה)

מהמשטרה נמסר כי החקירה נמשכת.

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר