הדוכן של מודיעין ביריד התיירות הבינלאומי (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)
הדוכן של מודיעין ביריד התיירות הבינלאומי (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

לראשונה: מודיעין ביריד התיירות הבינלאומי IMTM

הדוכן של העיר, שהוקם ביריד בינלאומי בתל אביב, הציג בפני המבקרים את אוצרותיה בשלושה רבדים - עבר, הווה ועתיד

פורסם בתאריך: 13.2.18 08:52

מודיעין היא גם אטרקציה תיירותית: לראשונה השתתפה עיריית מודיעין מכבים רעות ביריד התיירות הבינלאומי IMTM, שנערך במשך יומיים ( 7-6 לפברואר) בגני התערוכה בתל אביב. היריד נחשב ליריד התיירות המקצועי השנתי הגדול מסוגו, ומשמש לקידום תיירות הפנים והתיירות היוצאת, כמו גם לחיזוק שיתופי הפעולה בין גופי התיירות בישראל לבין גורמים תיירותיים ברחבי העולם. ביריד השתתפו קרוב ל-2,000 נציגים של חברות תעופה, ערים בארץ ובעולם, מלונות, חברות ספנוּת ומפעילי אטרקציות מעשרות מדינות.

מהעירייה נמסר כי השתתפות העיר מודיעיןˉמכביםˉרעות ביריד הבינלאומי קרמה עור וגידים לאחר עבודת חשיבה ותכנון של ועדת תיירות שהוקמה לצורך כך, בראשות חבר המועצה שמעון גואטה, מחזיק תיק התיירות, ולקחו בה חלק נציגי רשות העתיקות, החברה להגנת הטבע ונציגי אגפים שונים בעירייה. הקונספט שנבחר להצגת העיר ביריד, תחת הסלוגן "זה הזמן לגלות", היה להציג את העיר בשלושה רובדי זמן – עבר, הווה ועתיד.

ברובד העבר הוצגו נכסיה העשירים של העיר מבחינה היסטורית – גבעת התיתורה, בית הכנסת החשמונאי העתיק ועוד. ברובד ההווה הוצגו אטרקציות הבילוי והפנאי בעיר. ברובד העתידי הוצג מרכז העיר החדש הנבנה בימים אלו, פארק המים והנופש המתוכנן ופרויקטים עתידיים נוספים.

למבקרי התערוכה גם חולק עלון ובו שני מסלולים אפשריים לטיול בעיר: מסלול אחד המתמקד במורשת וטבע ומסלול שני המתמקד באטרקציות עירוניות וטבע.

 

 

 


Notice: הפונקציה wp_get_loading_optimization_attributes נקרא בצורה לא תקינה. An image should not be lazy-loaded and marked as high priority at the same time. למידע נוסף כנסו לניפוי תקלות בוורדפרס. (הודעה זו נוספה בגרסה 6.3.0.) in /home/kolhairmodiin/public_html/wp-includes/functions.php on line 6078

 

בין המבקרים בביתן היו מדריכי טיול שונים וכן תושב העיר, שר התיירות יריב לוין, ששמח לראות את המוצגים ההיסטוריים שהתגלו ממש לאחרונה בשטחה של העיר ואף התעניין בנושא המלון שהמכרז להקמתו הסתיים לאחרונה.

חיים ביבס, ראש העיר: "מיצבנו את העיר כיעד תיירותי מבוקש. לעירנו היסטוריה, מורשת ואתרי טבע מרשימים, לצד תכנון אורבאני מודרני ותרבות ובילוי מגוונים. אני בטוח כי בשנים הקרובות הפיכתה של העיר למוקד משיכה תיירותי תלך ותתעצם עם בניית בית המלון, מרכז העיר החדש ומוזיאון מורשת החשמונאים, ואנו נמשיך למצב את העיר בכיוון התיירותי וליצור שיתופי פעולה מעניינים".

הדוכן של מודיעין ביריד התיירות הבינלאומי (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

הדוכן של מודיעין ביריד התיירות הבינלאומי (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

חבר המועצה שמעון גואטה, מחזיק תיק התיירות: "זה הזמן לגלות את מודיעיןˉמכביםˉרעות בתחום התיירות, ואני גאה בכך שלראשונה השתתפנו ביריד התיירות הנחשב, שבו הצגנו את יופייה ואת אתריה המרשימים של העיר. התוכניות שהוצגו על ידינו, בהן כאלו שייחנכו כבר בשנה הקרובה, יוכלו להוות יעד תיירותי מעניין ואטרקטיבי עבור מבקרים רבים מהארץ והעולם".

תגובות

אין תגובות

תגיות:

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר