חניון במרכז העיר (צילום: דובורת עיריית מודיעין מכבים רעות)
חניון במרכז העיר (צילום: דובורת עיריית מודיעין מכבים רעות)

החל מהשבוע הבא: העירייה תאכוף את הסדרי החניה במרכז העיר

בעיריית מודיעין מציינים כי בשלב הראשון יחולקו התראות עבור רכבים שלא יישאו תו חניה, ובחודש מרץ תחל חלוקת קנסות

פורסם בתאריך: 6.2.18 08:51

החל מהשבוע הבא תחל העירייה באכיפת הסדרי החניה החדשים במרכז העיר – בחניון של פארק ענבה והחניון הסמוך למסעדת "קפית". בעיריית מודיעין מכבים רעות מציינים כי בשלב הראשון העירייה תחלק התראות עבור רכבים שלא יישאו תו חניה, ובחודש מרץ תחל אכיפת החניה וחלוקת קנסות.

מפת הסדרי החניה החדשים

מפת הסדרי החניה החדשים

כזכור, בחודש אוקטובר האחרון הודיעה העירייה כי החניה בחניונים העירוניים במרכז העיר, הסמוכים לפארק ענבה, חניון פארק ענבה והחניון בקצה שדרות עמק זבולון מול מתחם המסעדות "קפית" ו"ענבה" יהיו ללא תשלום לתושבי העיר בלבד (למבקרים תהיה החניה בתשלום). יתר החניונים יישארו פתוחים ללא תשלום, לכלל הציבור. במהלך החודשים האחרונים הנפיקה העירייה כ-11,500 תווי חנייה, כאשר גם בימים אלה מתקבלות פניות נוספות של תושבים המבקשים תווי חניה.

לאחר אישור תווי החנייה נשלח לתושב מייל תשובה ובו הדרכים בהם יכולים התושבים לאסוף או לקבל את תו החניה. בעירייה ציינו כי יש כמה מאות תושבים שטרם הגיבו למייל זה ולכן הוחלט כי בימים הקרובים יישלחו תווי החנייה לתושבים אלה באמצעות דואר ישראל ישירות לבתיהם, כפי שנכתבו בבקשה לקבלת התו.

חניון במרכז העיר (צילום: דובורת עיריית מודיעין מכבים רעות)

חניון במרכז העיר (צילום: דובורת עיריית מודיעין מכבים רעות)

ההסדר החדש יאפשר לתושבים ליהנות מחניה מסודרת ללא תשלום בחניונים העירוניים, זאת בהדבקת תו חניה על שמשת הרכב. קבלת  תו החניה מתאפשרת רק באמצעות הגשת בקשה לאתר העירייה או לאפליקציה העירונית , בהם יש למלא טופס מקוון. לבקשה יש לצרף צילום של תעודת זהות יחד עם ספח וצילום של רישיון רכב וצילום של אישור קצין רכב על רכב שבחזקת התושב (מיועד עבור בעלי רכב ליסינג).

 

 


Notice: הפונקציה wp_get_loading_optimization_attributes נקרא בצורה לא תקינה. An image should not be lazy-loaded and marked as high priority at the same time. למידע נוסף כנסו לניפוי תקלות בוורדפרס. (הודעה זו נוספה בגרסה 6.3.0.) in /home/kolhairmodiin/public_html/wp-includes/functions.php on line 6031

 

בעירייה ציינו כי בדומה לתווי החניה הניתנים לתושבים בערים אחרות, את תו החניה, יש להדביק על השמשה הקדמית של כלי הרכב, מומלץ בצד ימין למעלה.

במקביל לתהליך זה הציבה העירייה בחניונים האמורים תמרורי הנחייה המפרטים את הסדרי החנייה החדשים. בעירייה ציינו כי בדומה לתהליך הנעשה בכל הארץ, את התשלום עבור החנייה בחניונים ניתן יהיה לבצע באופן מקוון באמצעות האפליקציות "פנגו" ו"סלופארק" או באמצעות המכשיר "איזיפארק".

תו חניה על רכב במודיעין

החניה בתשלום, עבור מי שאינו תושב העיר, תהיה בתעריף של 2.81 שקלים עבור כל שעת חנייה כאשר החניה בתשלום תבוצע על פי הנחיות השילוט שיוצבו בכל חניון. דוח החניה שיוטל על בעל רכב ללא תו חנייה ולא שילם על החנייה יהיה בסך 100 שקלים. בעיריית מודיעין מכבים רעות מדגישים כי בכל חניון יש לשים לב לשלטים והתמרורים החדשים בכניסות לחניונים העירוניים.

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר