משפחתו של אלמוג שילוני ז"ל (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)
משפחתו של סמ"ר אלמוג שילוני ז"ל (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

פרויקט הנצחה מרגש: אלבום לנופלים ממודיעין

את סיפור חייהם של הנופלים מספרות המשפחות מנקודת מבטן - את האלבומים ערכו תלמידים שליקטו סיפורים, תמונות, חוויות משפחתיות וסיפורי ילדותם של הנופלים

פורסם בתאריך: 29.1.18 10:26

השבוע יצא לאור ספר מיוחד – אלבום הנצחה לנופלים ממודיעין. מדובר בפרויקט חינוכי-ערכי, שבו נפגשו תלמידים מהעיר, מלווים בפרחי הוראה עם משפחות שכולות, שבחרו להשתתף בפרויקט ולהנציח את יקיריהן באלבום הנצחה. את סיפור חייהם של הנופלים מספרות המשפחות מנקודת מבטן והתלמידים, יחד עם פרחי ההוראה, ערכו את האלבומים עם סיפורים, תמונות, חוויות משפחתיות, סיפורי ילדותם ומסלול חייהם של הנופלים.

משפחתו של נדב עזרא ז"ל (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

משפחתו של סמ"ר נדב עזרא ז"ל (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

"מטרת הפרויקט", אמרה מירי חוגרי במהלך טקס הצגת הספר, "הינה במפגש הבלתי אמצעי של התלמידים עם המשפחות השכולות, חיבור וחשיפה לסיפורי חייהם, חיבור למורשת, לקהילה, למדינה ולחברה מוסרית , ערכית אשר זוכרת את נופליה כחלק מהתהליך החינוכי אותו אנו רוצים להנחיל לתלמידינו. כל אחד מאיתנו הינו חלק בלתי נפרד מהאומה. וזאת, לצד הזדמנות של המשפחות לספר את סיפור חייו של ילדם לבני הנוער, דור העתיד, תוך תיעודו באלבום הנצחה, שיישאר בבית יד לבנים, בבית הספר ובבית המשפחה וינציח את יקירם לעד".

משפחתו של נתן כהן ז"ל (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

משפחתו של סרן נתן כהן ז"ל (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

הפרויקט השנה פעל ברמה העירונית ושיתף שני בתי ספר: תיכון מו"ר ותיכון יחד – שתיעדו את סיפורם של חמישה נופלים: נדב עזרא ז"ל, נתן כהן ז"ל, ליאור קולרן ז"ל, עוז צמח ז"ל, ואלמוג עשאל שילוני ז"ל, יהי זכרם ברוך.

 


Notice: הפונקציה wp_get_loading_optimization_attributes נקרא בצורה לא תקינה. An image should not be lazy-loaded and marked as high priority at the same time. למידע נוסף כנסו לניפוי תקלות בוורדפרס. (הודעה זו נוספה בגרסה 6.3.0.) in /home/kolhairmodiin/public_html/wp-includes/functions.php on line 6031
משפחתו של סמ"ר עוז צמח ז"ל (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

משפחתו של סמ"ר עוז צמח ז"ל (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

הענקת האלבומים למשפחות השכולות על ידי ראש העיר חיים ביבס , חברי מועצה, יו"ר יד לבנים, חיים צמח, יחד עם נציגי משרד החינוך השותפים לפרויקט הארצי, אגף החינוך המוביל את הפרויקט החינוכי ברמה העירונית, פרחי ההוראה שליוו את התלמידים בתיעוד וכתיבה, צוותי ההוראה של בתי הספר והתלמידים, היווה את נקודת השיא של התהליך, וניכר בהתרגשות הרבה ובדברי התלמידים והמשפחות כאירוע מכונן ומשמעותי שילווה אותם לעד.

משפחתו של אלמוג שילוני ז"ל (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

משפחתו של סמ"ר אלמוג שילוני ז"ל (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

לאור חשיבות פרויקט ההנצחה, ובתמיכת ראש העיר, משרד החינוך , יד לבנים ואגף החינוך יורחב הפרויקט בשנה הבאה לבתי ספר נוספים בעיר.

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר