מתוך סרטון תרגיל פיקוד העורף במודיעין 22.1.18 (צילום: עיריית מודיעין מכבים רעות)
מתוך סרטון תרגיל פיקוד העורף במודיעין 22.1.18 (צילום: עיריית מודיעין מכבים רעות)

וידאו – תרגיל פיקוד העורף הגדול של מודיעין: כ-400 משתתפים

תוצאות התרגיל שנערך אתמול, שני, ודימה תרחיש של פינוי פצועים מבניין שקרס: 52 איש חולצו מהם 12 גופות

פורסם בתאריך: 23.1.18 14:29

אתמול, שני, נערך תרגיל פיקוד העורף הגדול של מודיעין, בין השעות 20:00-16:00, בהשתתפות כ-400 תושבים מתנדבים של יחידת החילוץ העירונית. התרגיל דימה תרחיש של פינוי פצועים מבניין שקרס – במסגרת התרגיל חולצו 52 איש, מתוכם 12 גופות, כמו כן, במהלך התרחיש, נרשמו 11 נעדרים.

בעירייה מציינים כי עובדי אגף השירותים החברתיים תורגלו בטיפול באוכלוסיה שנפגעה ופונתה מהאזור. משיחה עם נציגי פיקוד העורף עולה כי ישנה שביעות רצון גבוהה מעבודת הביצוע של יחידת החילוץ המונה כמעט 400 תושבים מתנדבים.

במודיעין מכבים רעות פועלת בחמש השנים האחרונות, תחת אגף ביטחון ושירותי החירום של העירייה, יחידת מתנדבים מקצועית לחילוץ והצלה בשעת חירום עליה נמנים כ-250 תושבי העיר. יחידה זו מהווה למעשה גוף זמין לתגובה מידית בזמן אירוע חירום לביצוע פעולות הצלה ראשונות של כיבוי אש, חילוץ לכודים, הגשת עזרה ראשונה ופינוי ברחבי העיר עד להגעת כוחות הסיוע.

יחיד, המתנדבים מורכבת גם מאנשי מקצוע כגון מהנדסי בניין, קונסטרוקטורים, חשמלאים, רתכים ואנשי רפואה, אנשי מקצוע בעלי ערך מוסף בהתמודדות במקרה חירום. כעת, עם השלמת הקורס של תלמידי עירוני ד' הם מצטרפים ליחידת המתנדבים העירונית, במסגרת פרויקט 'מחויבות אישית' אשר במודיעין מכבים רעות מתקיים במשך שלוש שנים, מכיתה י' ועד לסיום י"ב.

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר