גילעד ביהרי (צילום: יהורם גלילי)
גילעד ביהרי (צילום: יהורם גלילי)

הטור החדש של גילעד ביהרי: חוק המרכולים, חוק ההמלצות והשחיתות שביניהם

פורסם בתאריך: 10.1.18 10:47

השבוע העבירה הקואליציה ברוב דחוק של קול בודד את "חוק המרכולים". החוק הוא התערבות בוטה בזכות הבסיסית של קהילה לבחור את אורח חייה, לכן טוב עשתה מועצת העיר מודיעין, שהקדימה תרופה למכה, ועדכנה את חוק העזר העירוני בשבוע שעבר, ולו בשביל לומר לשר הפנים ולקואליציה – עד כאן!

חיי התושבים הם לא מטבע המועבר לסוחר.

משפחת ביהרי בהפגנה בצומת שילת

משפחת ביהרי בהפגנה בצומת שילת

חשוב לזכור למה הגיע החוק הזה לעולם ובעיקר בתמורה למה. וכאן אנו חוזרים לחוק ההמלצות המשוקץ, שכל מטרתו היא להגן על אישי ציבור החשודים בשחיתות (גם שר הפנים נחשד) ועל הדרך גם בראשי ארגוני הפשיעה, ובתמורה לתמיכה קיבל שר הפנים את תמיכת הקואליציה בחוק, שבו הוחרגו חנויות הנוחות הנשלטות בידי טייקונים, אך פוגע ובעיקר מזלזל בציבור הרחב.


Notice: הפונקציה wp_get_loading_optimization_attributes נקרא בצורה לא תקינה. An image should not be lazy-loaded and marked as high priority at the same time. למידע נוסף כנסו לניפוי תקלות בוורדפרס. (הודעה זו נוספה בגרסה 6.3.0.) in /home/kolhairmodiin/public_html/wp-includes/functions.php on line 6031

 

כמו בחוק ההמלצות כך בחוק המרכולים. רוב אמיתי בכנסת לא היה אלא תמיכה מאולצת של חברי כנסת שסותמים את האף ומרימים את היד. ריח הצחנה, שאופף את גל החקיקה הזה, החל כבר בתחילת הקדנציה עם העברת מתווה הגז, שאותו הזכיר בנו של ראש הממשלה, ממש השבוע ב"קלטת הלוהטת" – שיחה עם בנו של טייקון גז, בדרכו חזרה לדירת נופש של טייקון אחר.

יש עוד מישהו ששואל את עצמו מדוע הפגנו נגד מתווה הגז, ולמה אנחנו מפגינים נגד השחיתות כבר 24 שבועות כל מוצ"ש ב-20:00 בצומת שילת?

 

גילעד ביהרי

 

גילעד ביהרי,

פעיל חברתי,

מתכנת מחשבים עצמאי,

נשוי לעפרה ואב לאלה, גליה ויעל.

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר