אור גבאי, דשה אברמנקו (צילומים: פרטי)
אור גבאי, דשה אברמנקו (צילומים: פרטי)

המדור של דשה: אור גבאי – החייל ששובר את הרשת וחולם על העתיד שאחרי השחרור

כבר לא צריך ללכת להופעות של זמרים מפורסמים או לראות סדרות - אור גבאי חושף חיקויים שכמעט משתווים למקור: שלמה ארצי, עומר אדם, מה קשור, מלך האריות והרשימה עוד ארוכה

פורסם בתאריך: 27.12.17 14:47

אור גבאי, רק בן 19 ובראשית שירותו הצבאי בחיל החימוש, כבר צבר למעלה מ-50 אלף עוקבים, והכל התחיל מחיקוי של איציק מעספור שצילם בטירונות. נראה שעכשיו, כשיש את גבאי ברשת, כבר לא צריך ללכת להופעות של זמרים מפורסמים או לראות סדרות. הצצה בחשבון האינסטגרם שלו תחשוף בפניכם חיקויים שכמעט משתווים למקור: שלמה ארצי, עומר אדם, מה קשור, מלך האריות והרשימה עוד ארוכה.

אור גבאי (צילום: פרטי)

אור גבאי (צילום: פרטי)



גבאי, מתגורר בראשון לציון ומשרת בבסיס ג'וליס שבקרית מלאכי. את המפלט מהשגרה הצה"לית הוא מוצא בתחום הבידור, בו התחיל את הדרך עוד בילדות: "זה התחיל כבר בבית הספר, הייתי ליצן החצר שם. אמנם לא הייתי התלמיד הכי טוב אבל המורות אהבו אותי והאמינו בי שאעשה משהו עם הכישרון שלי". את הכישרון שניחן בו הוא רואה כשליחות: "לי ולחברים שלי יש חוק שכל פעם שהם מבואסים אני מתחיל להרים להם את מצב הרוח וזאת המצווה שלי לגבי כולם".

כיום, כאמור, לגבאי יש למעלה מ-50 אלף עוקבים ובאחרונה הוא אף חתם על חוזה בסוכנות רוברטו, והכל התחיל מסרטון מצחיק שצילם בתחילת שירותו הצבאי ותפס תאוצה: "בטירונות יצרתי את הסרטון הראשון שלי שבו חיקיתי את הדמות של איציק מהסדרה 'עספור'. ביקשתי מחבר שלי שיצלם אותי, העלו את הסרטון בדף 'חיילים מצייצים' והוא זכה שם להרבה לייקים, שיתופים ותגובות. זה היה לפני חמישה חודשים ומאז המשכתי להעלות סרטונים ולהצחיק, אני מאמין שזה הייעוד שלי".

למרות שהוא משרת בתפקיד שיש לגביו המון דעות קדומות – חייל בחיל חימוש, אור מסביר שהכל זה עניין של גישה: "אני יודע שיש שמועות שהתפקיד הזה לא 'וואו' ובצדק, זה קשה כי זו עבודה פיזית. אבל הכיף בצבא זה החברים שלי ויש לי אחלה מפקד שבעולם, ככה שהשירות עובר מהר ואני עובד בחיוך"

לטענתו, השילוב בין שירות צבאי לטיפוח הפרופיל באינסטגרם יכול להיות שוחק: "ברור שלא קל לשלב בין האינסטגרם לחיי היום יום, אבל זה החלום שלי, יש לי מטרה ואף אחד לא יעמוד לי בדרך. נכון שקשה לצלם, לביים ולהעלות פוסטים בתדירות גבוה בזמן השירות, אבל זה שווה את זה, במיוחד כשבסוף יש המון אנשים שאוהבים ומעריכים את העשייה שלי".

גבאי מספר שללמוד דמות בכדי להגיע לחיקוי זה עניין של זמן: "אני משחק עם מיתרי הקול שלי ולאט לאט בסופו של דבר זה יוצא". החיקוי הכי מוצלח שלו הוא של שאולי מהפרלמנט בארץ נהדרת: "בואי נגיד שאין יום שלא מבקשים ממני לחקות את שאולי, אנשים עוצרים אותי ברחוב וישר אומרים לי 'תן לי שאולי' – זו הדמות שאני הכי אוהב ומתחבר אליה".

עם זאת, הסרטון ששבר את הרשת באמת היה דווקא החיקוי של עומר אדם: "חיקיתי את הקטע של עומר עם 'תוציאו רגע טלפונים', והוא קיבל יותר מחצי מיליון צפיות בפייסבוק ובאינסטגרם. כשאני מבלה במועדונים נוהגים להשמיע את החיקוי בכל פעם וזה כיף כשאנשים מזהים".

מלבד החיקויים, גבאי יוצר סרטונים מוצלחים במיוחד בהם הוא מפגין גם את כישורי המשחק שלו: "אני עדיין לא יכול להגדיר את עצמי כשחקן. בינתיים אני רק מופיע ברשת, אבל עכשיו אני לומד משחק, אני רוצה להצליח מעבר לרשת ושבכל הארץ ידעו מי אני, אני רוצה לפנות לכולם ומקווה שאני אצליח, להיות שחקן זה משהו שאני מאוד רוצה".

בניגוד לחיילים אחרים שעדיין לא יודעים מה יעשו אחרי השחרור, גבאי מצפה שבעוד שנתיים תחכה לו הקריירה אותה הוא מנסה לבנות עכשיו: "יש עוד שנתיים עד שאשתחרר, ובינתיים אני בונה את עצמי ומקווה שמתי שאשתחרר כבר יכירו אותי ובעזרת השם אהיה בטלוויזיה".

 

 

השאלון:

איך אתה רואה את העתיד שלך?

"החלום הכי גדול שלי הוא להיות טאלנט, אחד כזה שלוקחים אותו לעשות הכל, אני רוצה לכבוש את העולם. אבל אני עדיין לא יכול לראות את העתיד. מה שיהיה יהיה, נקווה לטוב, ואני מאמין שיהיה טוב".

איזה מסר היית רוצה להעביר לעוקבים שלך?

"תאמינו בעצמכם, אם יש לכם כישרון או מישהו שיכול להרים אתכם בכדי להצליח תעשו את זה. אם לא תעזו אף אחד לא יעז בשבילכם. תאמינו בחלומות שלכם".

מהי ההודעה הכי מצחיקה שקיבלת מעוקב?

וואו, ההודעה הכי מוזרה ושוקיסטית שקיבלתי היא 'אור, איך אני גם נהיה כמוך, בוא תלמד אותי לעשות חיקויים בשעה, אני משלם לך 500 שקל'".

 

מה אף אחד לא יודע עליך?

"הרבה לא יודעים שבכיתה י׳ העיפו אותי מבית הספר בראשון לציון כי הייתי עושה כל הזמן צחוקים, אחרי זה עברתי ללמוד בפנימייה 'עיינות' בנס ציונה, שם נתנו לי הזדמנות להופיע ולהצחיק והעברתי שם את השנתיים הכי כיפיות שהיו לי בחיים".

מקרה מצחיק שקרה לך בעקבות החיקויים שאתה עושה?

"לא עשיתי חיקוי ספציפי, אבל שיניתי את הקול שלי ועבדתי על אמא שלי שאני פקיד מהבנק ואמרתי לה שיש לה מינוס ושתבוא לסגור אותו מהר – זה לא נגמר טוב, אבל בסופו של דבר הכל באווירה טובה".

 


אור גבאי (צילום: פרטי)

אור גבאי (צילום: פרטי)


 

איך זה שאין לך עדיין חברה?

"כרגע אני עוד צעיר. לא שולל זוגיות אבל כנראה שעוד לא מצאתי את האחת. אבל זה לא מפריע לי, כי כיף לי ואני נהנה בינתיים ככה".

האינסטגרם והפייסבוק נסגרים אתה…

"אנסה להגיע כמה שיותר מהר לטלוויזיה כדי שלא אעלם".

מה יהיה כתוב על המצבה שלך?

"כאן קבור בכיף אור גבאי חיקויים בע"מ, מקווה שנהנתם, נתראה בגלגול הבא".

 


אור גבאי (צילום: פרטי)

אור גבאי (צילום: פרטי)


 

מה אתה הכי אוהב בירושלים?

"אני אוהב את הכותל, אין כמו להתפלל ולראות חיילים".

באילו פלטפורמות חוץ מהפייסבוק והאינסטגרם אפשר למצוא אותך?

אני מעלה את התכנים שלי גם לערוץ היוטיוב, מוזמנים לעקוב:

https://www.youtube.com/channel/UCvam9XnnIfu0hXV7EOjmlsQ

תגיות:

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר