ניידת סיור של עיריית מודיעין מכבים רעות (צילום: עיריית מודיעין מכבים רעות)
ניידת סיור של עיריית מודיעין מכבים רעות (צילום: עיריית מודיעין מכבים רעות)

תוגברו כל מנגנוני האבטחה במודיעין

על רקע המצב הביטחוני הנפיץ בארץ: העירייה החליטה על חידוש פעילות המחסומים בשעות הבוקר בכניסה לעיר, בשיתוף המשטרה המקומית; במקביל, הונחה כוח האבטחה העירוני להגביר את הנוכחות בצירי התנועה המרכזיים

פורסם בתאריך: 20.12.17 09:03

היערכות ביטחונית מיוחדת של עיריית מודיעין מכבים רעות: בעקבות המצב הביטחני הנפיץ בארץ – על רקע ההתפרעויות שפרצו לאחר הכרזתו של נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, על ירושלים כבירת ישראל, הנחה ראש העיר, חיים ביבס, את גורמי האבטחה, הביטחון והפיקוח בעיר, לתגבר את כל מנגנוני האבטחה בעיר במטרה להגביר את הביטחון הכללי, ובמוסדות החינוך בפרט. ההנחיה שהעביר ראש העיר התקבלה בתיאום עם משטרת מודיעין.

בין השאר הוחלט על חידוש פעילות המחסומים בשעות הבוקר בכניסות העיר, בשיתוף המשטרה המקומית; במקביל, הונחה כוח האבטחה העירוני להגביר את הנוכחות בצירי התנועה המרכזיים בעיר; כמו כן, סוכם כי מחלקת הביטחון בעיריית מודיעין תסייע למשטרת מודיעין באיתור שוהים בלתי חוקיים ובמניעת כניסתם לעיר, בביצוע ביקורות פתע בתוך אתרי הבנייה, בהקמת מחסומי פתע בכניסות לעיר ועוד.

מעיריית מודיעין נמסר כי בשלב זה פועלות בעיר כ-30 ניידות ביטחון, לרבות אלו של מחלקת השיטור העירוני – סיירת הביטחון, שנכנסה לפעולה לפני כמה חודשים. כוחות אלה פועלים כעת במשנה תוקף ברחבי העיר, בדגש על פעילות בוֹלטוּת ומניעה בסמוך למוסדות חינוך.

 

יש לציין כי העירייה לא מאפשרת כניסת גורמים זרים למוסדות החינוך בעיר ללא אישור קב"ט העירייה וללא תיאום מראש של ההורים עם צוות בית הספר או עם צוות הגננות. אבטחת מוסדות החינוך בידי אנשי הביטחון של העירייה מתחילה בשעות הבוקר המוקדמות, ונמשכת גם לאחר שעות הלימודים בגנים ובבתי הספר.

ראש העיר, חיים ביבס: "בימים אלה אנו חווים ריבוי אירועים אלימים בכל רחבי הארץ. אנחנו עושים את מירב המאמצים כדי להגביר את האבטחה ברחבי העיר, על מנת לשמור על ביטחון התושבים, בשיתוף פעולה עם המשטרה. אני מבקש מכולם לגלות ערנות ולדווח למוקד העירוני או למשטרה על כל פעילות חשודה, אך מנגד לנהוג באחריות ובשיקול דעת כדי שנעבור כולנו בשלום ובבטחה את הימים הלא פשוטים שעוברים על כולנו".

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר