ספרייה במודיעין
ספרייה במודיעין

רשת הספריות העירונית במודיעין מעניקה חשיפה לסופרים מקומיים

רשת הספריות העירונית מעניקה במה לסופרים שהוציאו לאור ספר בתחום סיפורית למבוגרים בשלוש השנים האחרונות

פורסם בתאריך: 11.12.17 15:39

לראשונה בעיר, רשת הספריות העירונית מזמינה יוצרים תושבי מודיעין מכבים רעות, שהוציאו לאור ספר בשלוש השנים האחרונות מתחום סיפור למבוגרים. רשת הספריות העירוניות פירסמה קול קורא לסופרים תושבי העיר, שמטרתו לעודד את תחום הכתיבה בעיר ולהעניק לסופרים במה ייחודית ואיכותית לחשיפת פרי עטם ולקבל הזדמנות להרחיב את קהל קוראיהם. מדובר על מתן במה ייחודית ואיכותית לחשיפת פרי עטם של היוצרים השונים לקהל הקוראים המקומי.

כאמור, הקריאה מתייחסת לסופרים, שהוציאו לאור ספר בשלוש השנים האחרונות בתחום סיפורת המבוגרים. לסופרים אלו יכולה להינתן ההזדמנות להשתתף בערב חשיפה שיתקיים בספריה הציבורית ע"ש משה שכטר, אשר יעניק זרקור על יצירותיהם הספרותיות. כמו כן, יוקדש הערב להיכרות עם הכותבים, הצגת ספרם, תהליך הכתיבה האישי שלהם שהוליד את היצירה ומקורות ההשראה שהנחו אותם.  


Notice: הפונקציה wp_get_loading_optimization_attributes נקרא בצורה לא תקינה. An image should not be lazy-loaded and marked as high priority at the same time. למידע נוסף כנסו לניפוי תקלות בוורדפרס. (הודעה זו נוספה בגרסה 6.3.0.) in /home/kolhairmodiin/public_html/wp-includes/functions.php on line 6031

מועד ערב החשיפה טרם נקבע ותלוי במספר המשתתפים ובהיענות של היוצרים. החשיפה ניתנת ליוצרי העיר ללא כל עלות. אירוע החשיפה יהיה פתוח לקהל הרחב בחינם.

את החומרים יש לשלוח עד ליום חמישי, בתאריך 21.12 למייל:  [email protected]

ספרייה במודיעין

ספרייה במודיעין

בפנייה יש לציין את שם הספר, שם המחבר, שנת ההוצאה, מספר טלפון ותקציר של כ-30 מילים. לבירורים נוספים ניתן להתקשר לענת שטיסל אחראית תחום תרבות בטל' 08-9731634

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר