תו חניה על רכב במודיעין

היערכות לקראת הסדרי החניה החדשים: כ-9,000 פניות לקבלת תו

עיריית מודיעין הודיעה כי החניה בכמה חניונים במרכז העיר תותר בחינם רק לתושבי העיר – והפניות לעירייה זורמות

פורסם בתאריך: 4.12.17 12:42

מהפך עירוני בנוגע לחניה בחניונים העירוניים: בימים אלה נמצאת עיריית מודיעין בהכנות לקראת החלת הסדרי החניה החדשים במרכז העיר, זאת לאחר שבמהלך חודש אוקטובר האחרון הודיעה כי החניה בחניונים העירוניים במרכז העיר הסמוכים לפארק ענבה – חניון פארק ענבה והחניון בקצה שדרות עמק זבולון, יהיו פתוחים וללא תשלום לתושבי העיר בלבד. כך, בעזרת תו חניה שיודבק על שמשת הרכב, יוכל כל תושב העיר ליהנות מחניה מסודרת ללא תשלום בחניונים המדוברים.

מרגע שהודיעה העירייה על השינוי הצפוי, החלו פונים לעירייה תושבים רבים בבקשה לקבל תו חניה עירוני, ונכון להיום הוגשו יותר מ-9,000 בקשות כאלו – בתוך חודש אחד בלבד. בעקבות כך הודיעה העירייה כי אכיפת החניה בתשלום בשני החניונים תחל רק לאחר מסירת תווי החניה לכל הפונים.

מודיעין

 

את התו אפשר להזמין דרך אתר העירייה או האפליקציה העירונית. לאחר קבלת האישור בדואר האלקטרוני, יוכל מזמין התו לקבל אותו באחת מחמש הדרכים הללו: 1. בבניין העירייה. 2. במשרדי הגבייה של העירייה בקניון עזריאלי. 3. במשרדי מנהלת הרובה מכבים-רעות. 4. בדואר רשום. 5. בדואר רגיל.

 

 

במקביל לתהליך זה, תציב העירייה בחניונים האמורים תמרורי הנחייה המסבירים בפירוט על הסדרי החניה החדשים. בעירייה ציינו כי בדומה לתהליך הנעשה בכל הארץ, את התשלום עבור החניה בחניונים ניתן יהיה לבצע באופן מקוון באמצעות האפליקציות 'פנגו' ו'סלופארק' או באמצעות מכשיר 'איזיפארק'. החניה בתשלום, עבור מי שאינו תושב העיר, תהיה 2.81 שקלים לשעה.

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר