פרויקט "אלמוג חשמונאים" במודיעין (הדמיה: טוטם)
פרויקט "אלמוג חשמונאים" במודיעין (הדמיה: טוטם)

פרויקט "אלמוג חשמונאים" במודיעין: נפתח לשיווק הבניין השני

פרויקט יוקרתי עם 120 דירות למשפרי דיור. קבוצת אלמוג: "שליש מהדירות כבר נמכרו"

פורסם בתאריך: 3.12.17 09:36

נפתח לשיווק הבניין השני בפרויקט "אלמוג חשמונאים" שנבנה על ידי קבוצת אלמוג. הפרויקט ממוקם על שדרות החשמונאים במודיעין, ובמסגרתו נבנים 120 יחידות דיור בשני בניינים בני שניים עשר קומות כל אחד. 60 דירות בכל בניין. מחברת קבוצת אלמוג נמסר כי שליש  מהדירות בפרויקט כבר נמכרו.

על פי קבוצת אלמוג, בפרויקט ישנם דירות פרמיום, רחבות ידיים אשר מציעות סטנדרט גבוה. לדוגמא דירות בנות 6 חדרים בשטח של כ-162 מ"ר בנוי עם מרפסות בשטח נוסף של כ-40 מ"ר. בנוסף ישנן דירות גן עם גינות ענקיות, דופלקס גן עם בריכת שחיה פרטית ופנטהאוזים. עד כה נמכרו שליש מדירות בפרויקט בשווי של כ-38 מיליוני שקלים. בקרוב יפתח לשיווק הבניין השני בפרויקט.

הדירות האחרונות שנמכרו בפרויקט "אלמוג חשמונאים": דירת 6 חדרים בגודל של 162 מ"ר כולל מרפסת בשטח של 40 מ"ר, בקומה 5, נמכרה במחיר של 3.25 מיליון שקלים. דירת 6 חדרים בגודל של  162 מ"ר ועוד מרפסת בגודל של 40 מ"ר, אשר ממוקמת בקומה 3, נמכרה בסכום של 3.2 מיליון שקלים.


Notice: הפונקציה wp_get_loading_optimization_attributes נקרא בצורה לא תקינה. An image should not be lazy-loaded and marked as high priority at the same time. למידע נוסף כנסו לניפוי תקלות בוורדפרס. (הודעה זו נוספה בגרסה 6.3.0.) in /home/kolhairmodiin/public_html/wp-includes/functions.php on line 6031

 

פרויקט "אלמוג החשמונאים" נבנה בסמוך למרכז עסקים ראשי של מודיעין אשר יהווה את מרכז העיר החדש בעיר, שיכלול שדרה רחבת ידיים, של מסחר ופנאי, בתי קפה, חנויות, מרכזי ספורט  ולמעלה מ- 1,500 יחידות דיור בהקמה. כמו כן, פרויקט "אלמוג החשמונאים" קיבל היתר בנייה לפני כשבעה חודשים. בניית הפרויקט נמצאת כרגע בעיצומה. מדובר על הפרויקט הרביעי שבונה קבוצת אלמוג במודיעין, אשר צברה ניסיון עם בנייה של כ- 240 יחידות דיור בעיר.

 

פרויקט "אלמוג חשמונאים" במודיעין (הדמיה: טוטם)

פרויקט "אלמוג חשמונאים" במודיעין (הדמיה: טוטם)

 

רז שרייבר סמנכ"ל השיווק של קבוצת אלמוג : "הפרויקט הייחודי, נותן מענה בעיקר למשפרי דיור, המחפשים מגורי יוקרה בקומפלקס מודרני עם דירות גדולות ומרווחת במיוחד בסטנדרטים הגבוהים ביותר. אנו מכוונים לקהל המעוניין לשלב מגורים בעיר ירוקה, שקטה ופסטורלית, עם איכות החיים הקהילתית שמודיעין מציעה, לצד מגורים בלב החדש והשוקק בפרויקט בסביבה אורבנית ותוססת המשלבת בילוי ופנאי".

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר