קנס על קטיפת ענפי זית

קנס על שבירת ענפי עץ זית במודיעין – 730 שקלים

במהלך סיור יזום של הפיקוח העירוני, נמצא אדם, שאינו תושב העיר, על אי תנועה בסמוך לתחנת הרכבת כשהוא קוטף זיתים מהעץ

פורסם בתאריך: 28.11.17 14:38

אדף שקף ענפי זית במודיעין קיבל השבוע קנס בסך 730 שקלים. בתחילת החודש, במהלך סיור יזום של הפיקוח העירוני באגף שפ"ע של עיריית מודיעין, נמצא אדם, שאינו תושב העיר, על אי תנועה בסמוך לתחנת הרכבת "פאתי מודיעין" כשהוא קוטף זיתים מהעץ.

קנס על קטיפת ענפי זית

במהלך המסיק, תועד האיש כשהוא שובר ענפים רבים וגורם נזק רב לעצי הזית. כמו כן, בעצם התנהלותו על אי התנועה האדם סיכן את עצמו ואת העוברים ושבים מבחינה בטיחותית, כיוון שענפי העץ היו יכולים ליפול לכביש וכתוצאה מכך לגרום לתאונות. בהתאם לזאת, הורו המפקחים העירוניים של אגף שפ"ע, למוסק לחדול מיד מעבודתו ובנוסף הוא נקנס בסך של 730 שקלים בגין גרימת נזק לצמחייה ציבורית.



Notice: הפונקציה wp_get_loading_optimization_attributes נקרא בצורה לא תקינה. An image should not be lazy-loaded and marked as high priority at the same time. למידע נוסף כנסו לניפוי תקלות בוורדפרס. (הודעה זו נוספה בגרסה 6.3.0.) in /home/kolhairmodiin/public_html/wp-includes/functions.php on line 6031

קנס על קטיפת ענפי זית

לפי חוק העזר העירוני, חל איסור פגיעה בעצים: "לא יקטוף אדם, לא יעקור, לא יגדע ולא ישחית עץ וצמח בגן, אלא אם הרשהו ראש העירייה או המפקח, לעשות כן, ובהתאם לתנאי ההרשאה". אדם אשר עובר על חוק זה צפוי לקנסות הקבועים בחוק. עיריית מודיעין לא הייתה מעוניינת למסור מידע נוסף על המוסק.

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר