נגיף הקורונה (צילום: רויטרס P. RAVIKUMAR)
נגיף הקורונה (צילום: רויטרס P. RAVIKUMAR)

העירייה קבעה מודל חדש להתמודדות עם נגיף הקורונה

בעקבות העלייה בתחלואה בעיר, בוצעה הערכת מצב בראשותו של ראש העיר עם גורמי המקצוע בעירייה והחברות העירוניות, בה נקבע מודל חדש להתמודדות הציבורית עם הנגיף

פורסם בתאריך: 1.7.21 18:50

עיריית מודיעין קיימה הערכת מצב מחודשת בראשותו של ראש העיר חיים ביבס, בה השתתפו גורמי המקצוע בעירייה והחברות העירוניות, באשר להיערכות לקראת אירועי סוף שנת הלימודים ואירועי הקיץ, זאת בצל העלייה בתחלואה בעיר לאחר התפרצות מחודשת של נגיף הקורונה שזוהתה בקרב כ-100 מתושבי העיר.

בישיבה נקבע מודל עירוני, שנועד לאזן בין הצורך לקיים אירועים ולהשיב את התרבות, הבילוי והפנאי לשגרה, לבין הצורך לשמור ככל הניתן על בריאות התושבים ולמנוע שרשראות הדבקה אפשריות במטרה לצמצמם את הסיכויים לחזור לתקופת הסגרים וההגבלות הציבוריות החמורות.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


 


בהתאם למודל העירוני החדש, הוחלט כי אירועי סוף השנה ואירועי הקיץ של העירייה ושל החברות הבנות יתקיימו בשטחים פתוחים בלבד. בנוסף, העירייה ממליצה לתושבים לעטות מסכות כל זמן האירוע עקב ההתקהלויות ולשמור על היגיינה. עוד מציינים בעירייה כי "כפי שלמדנו ממשבר הקורונה, יש להגביר את האחריות האישית ולא להגיע לאירוע אם לא חשים בטוב".

בנוסף, החל מהיום ועד לשינוי בהנחיות הרשמיות, נקבע כי הכניסה לאירועים במבני העירייה כמו למשל היכל התרבות והמרכז הרב תחומי, תותר רק לבעלי תו ירוק – מחוסנים או מחלימים – ולמציגים אישור על ביצוע בדיקת קורונה שלילית בתוקף של עד 72 שעות לפני הכניסה.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


 

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר