מורשת מודיעין (הדמיה: גיא ודורון לוי)
מורשת מודיעין (הדמיה: גיא ודורון לוי)

לראשונה במודיעין: שכירות ארוכת טווח ישירות מהקבלן

 בשכונת מורשת מודיעין יוצעו לראשונה דירות להשכרה ארוכת טווח, כולל דירות גן ופנטהאוזים

פורסם בתאריך: 28.6.21 07:02

פתרון מגורים ייחודיי לשוכרים במודיעין: שכירות ארוכת טווח בדירה חדשה ישירות מהקבלן: חברת 'גיא ודורון לוי' החלה בשיווק 35 דירות חדשות להשכרה ארוכת טווח בשכונת מורשת מודיעין. הדירות ישווקו בשכירות לתקופה של 5-6 שנים במחירים אטרקטיביים, החל מ-5,700 שקל לחודש. מדובר על דירות הכוללות מפרט עשיר, סטנדרט בנייה גבוה, עיצוב אדריכלי מרשים ועוד. לכל דירה מוצמדות 2 חניות מקורות ומחסן. האכלוס בחודש פברואר 2022.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


תמהיל הדירות נותן מענה למגוון רחב של שוכרים, זוגות צעירים או משפרי דיור שיוכלו לבחור בין דירות 5 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים. החברה תשווק להשכרה דירות 5 חדרים בשטח של כ-126 מ"ר עם מרפסות סטנדרטיות או לחילופין מרפסות בשטח של 40-70 מ"ר, דירות גן 5 חדרים עם גינות ענקיות בגודל של 240-330 מ"ר ופנטהאוזים 5-6 חדרים בשטח של 151-156 מ"ר עם מרפסות בשטח של 100-200 מ"ר. בפרויקט 6 בנייני מגורים בני 5-6 קומות עם סך כולל של 116 יחידות דיור.

שכונת מורשת מודיעין ממוקמת בחלקה המערבי של העיר ומאפשרת גישה ישירה ונוחה לצירי תחבורה מרכזיים כדוגמת תחנת הרכבת פאתי מודיעין, כביש 1 וכביש 431 המחברים את העיר עם מטרופולין ת"א וירושלים. בסמיכות לשכונה ממוקמים מרכזי מסחר, בילוי, תרבות ופנאי. השכונה משתרעת על פני כ-1,700 דונם ותכלול שילוב של ריאה ירוקה מתקדמת עם גינות ירוקות, שבילי הליכה, מסלולי רכיבה על אופניים, פארקים ועוד. בשכונה צפויים להיבנות כ-4,300 יחידות דיור.

עיריית מודיעין מכבים רעות מקדמת פיתוח ובנייה של 5 בתי ספר, 25 גני ילדים ומעונות יום בשכונה. מלבד זאת, עתידים לקום גם מוסדות ציבור רבים אשר יעניקו מענה מקיף לתושבי השכונה –קופות חולים, בתי קפה ומסעדות, רחובות מסחר, תעסוקה ועוד. כמו כן, בכדי לשלב בין ההיסטוריה הענפה של האזור לבנייה המודרנית של השכונה, ניתן דגש רב על שמירת אתרים ארכיאולוגיים הממוקמים בה.


מורשת מודיעין (הדמיה: גיא ודורון לוי)

מורשת מודיעין (הדמיה: גיא ודורון לוי)


 

אושרי זפרני, סמנכ"ל השיווק והמכירות של חברת גיא ודורון לוי: "שכונת מורשת מודיעין הינה שכונה חדשה הקורמת עור וגידים בימים אלו, ובעתיד מתוכננת להיות אחת מהשכונות המובילות בעיר. השכונה משלבת בנייה עכשווית עם פונקציות שימושיות רבות לטובת רווחת התושבים ולכן גם זוכה להתעניינות רבה בקרב קהלי יעד רבים כדוגמת צעירים, משפרי דיור ומשפחות עם ילדים בגילאים שונים. השכונה עתידה לתת מענה מקיף בתחום החינוך והשירותים הקהילתיים, מרכזי מסחר ופנאי עם שילוב של מרחבים ירוקים. מחירי השכירות האטרקטיביים והדירות המרווחות שאנו מציעים בפרויקט יעניקו פתרון דיור איכותי ארוך טווח ושקט נפשי לתושבי האזור והסביבה".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת13"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר