מע"ר מודיעין - מרכז העיר (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)
מע"ר מודיעין - מרכז העיר (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

מודיעין בין צהוב לכתום: התפשטות הקורונה מחזירה את העיר לתחילת ימי המשבר

מודיעין-מכבים-רעות חזרה רשמית לסטטוס של עיר צהובה עם עלייה ניכרת בתחלואה בציון רמזור 5.6, כאשר שכונת הנביאים מוגדרת כתומה אך כל יתר שכונות העיר עדיין ירוקות

פורסם בתאריך: 24.6.21 19:10

לאחר שמגפת הקורונה התפרצה מחדש במודיעין, ככל הנראה דרך תלמידים בבית הספר "אסיף", תמונת המצב הנוכחית של נתוני התחלואה העירוניים מראה חזרה הדרגתית לימי תחילת המשבר. נכון להיום (ה' 24.6) שבה מודיעין-מכבים-רעות להגדרה של עיר צהובה, זאת לאחר עלייה ניכרת בתחלואה והגעה של ציון הרמזור ל-5.6.

ההתפרצות החוזרת של המגפה נמצאת כרגע עדיין בשלב התחלתי, וכך מרבית שכונות המגורים בעיר מוגדרות עדיין כירוקות, אך שכונת הנביאים כבר מוגדרת שכונה כתומה. עד כה מאובחנים בעיר 83 תושבים מאומתים לנגיף, מתוכם 64 תלמידים, זאת אחרי שהיום נוספו 19 מאומתים חדשים אך 8 מהקודמים הוסרו מהרשימה עקב החלמה או שינוי ברישום.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


 


פיקוד העורף הודיע כי בעקבות המצב ישוב לפעול מתחם בדיקות קורונה בחניון הרכבת החדש במרכז עינב במודיעין, שיעבוד בימים ראשון עד חמישי משעה 12:00 עד 20:00, ביום שישי 8:00 עד 12:00 וביום שבת 16:00 עד 22:00. הבדיקות במתחם מיועדות לכלל תושבי העיר וחובה להגיע אליהן עם תעודת זהות וספח.

שוטרים מכוח השיטור העירוני במודיעין ערכו בימים האחרונים כ-300 ביקורות פתע, אשר במהלכן נתפסו שלושה תושבים מפרי בידוד אשר קיבלו קנס בסך 5,000 שקלים כל אחד. ממשטרת מודיעין נמסר כי פעילות זו תימשך ככל שיידרש למען בריאות התושבים.

מעיריית מודיעין נמסר כי בהתאם להנחיית משרד הבריאות, חלה חובת עטיית מסכה במרחבי בתי הספר והכיתות. כמו כן נמסר כי נכון לשעה זו, קבלת קהל במשרדי העירייה תתקיים עם מסכות בלבד.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת13"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


 

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר