נגיף הקורונה (צילום רויטרס P. RAVIKUMAR)
(צילום רויטרס P. RAVIKUMAR)

חשש מהווריאנט ההודי: ההתפרצות במודיעין מתרחבת – חזרה חובת המסכות בבתי הספר

במהלך סוף השבוע חלה עלייה במספר התושבים המאומתים לנגיף הקורונה במודיעין. הוחזרה ההנחיה על עטיית מסיכות בכל המקומות הסגורים בכלל בתי הספר

פורסם בתאריך: 20.6.21 07:22

דאגה מהווריאנט ההודי במודיעין. במהלך סוף השבוע חלה עלייה במספר התושבים המאומתים לנגיף הקורונה, ובנוסף על תלמידים ובני משפחה מקהילת בית הספר אסיף, התגלו תושבים מאומתים נוספים מבית הספר עירוני ג' ומבית הספר מו"ר.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


ראש העירייה חיים ביבס: "על מנת לקטוע את שרשרת ההדבקה, נשלחו הודעות לכל התלמידים ואנשי הצוות המחויבים להיכנס לבידוד וכן הפעלנו, בשיתוף פיקוד העורף, מתחם בדיקות קורונה בבית הספר אסיף לאורך סוף השבוע.

"כמו כן, לאחר שביקרתי במתחם הבדיקות וקיימתי הערכת מצב עם גורמי המקצוע הרלוונטיים ועם יו"ר הנהגת ההורים העירונית, החלטנו, גם לבקשת יו"ר ההנהגה ויו"רים של הנהגות בתי הספר, להחזיר את ההנחיה על עטיית מסיכות בכל המקומות הסגורים בכלל בתי הספר, כמו גם בתוך הכיתות בבתי הספר היסודיים והעל יסודיים. אני פונה למנהלות ולמנהלי בתי הספר ולכלל צוותי החינוך להקפיד על הנחייה זו, ולהורים להימנע ככל האפשר מכניסה לשטחי מוסדות החינוך ולעשות זאת בתיאום עם צוותי החינוך".

עוד מציין ראש העירייה ביבס: "קיבלנו מספר פניות על משפחות שמפרות את הנחיות הבידוד ובכך מסכנות את בריאות הציבור. הנחתי את יחידת השיטור העירוני לבצע ביקורי פתע בבתי המבודדים ומי שלא יימצא בבידוד, ייקנס בהתאם לחוק. אני מבין שהקיץ כבר מעבר לפינה והתחלואה בארץ נמוכה, אולם דווקא הימים האחרונים מעידים יותר מכל על כך שהנגיף עדיין כאן. אני קורא לכל התושבים ובעיקר להורים של תלמידי בתי הספר, אנא פעלו באחריות ושמרו על ההנחיות".


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת13"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר