בית הספר אסיף (צילום: אדווה בקשי)
בית הספר אסיף (צילום: אדווה בקשי)

הדבקה חוזרת? אובחנו מקרי תחלואה בקורונה בבית הספר "אסיף"

12 מקרים חדשים של הדבקה בנגיף הקורונה התגלו בקרב תלמידי שכבה ו' בבית הספר היסודי "אסיף"; העירייה ומינהל החינוך מורים על היצמדות לנהלי הקורונה ושוקלים "ריחוק מניעתי"

פורסם בתאריך: 19.6.21 19:51

מקרים חדשים של הדבקה בנגיף הקורונה התגלו השבוע בקרב תלמידי שכבה ו' בבית הספר היסודי "אסיף". עם היוודע על מקרי ההדבקה, הנחה ראש העיר, חיים ביבס, לפעול מיידית לביצוע בדיקות נרחבות בשיתוף עם פיקוד העורף, משרד החינוך וקופות החולים, ובמקביל להתחיל בהליך החקירות האפידמיולוגיות במטרה לקטוע את שרשראות ההדבקה באופן יעיל ומהיר.

במהלך בדיקות שנערכו מטעם העירייה, נמצאו עד כה 12 תושבים מאומתים להידבקות בנגיף. בעירייה מדגישים כי במידה ותוצאות הבדיקות יצביעו על התפרצות תחלואה רחבה יותר, מעבר לשכבת ו' ולבית הספר "אסיף", תישקל האפשרות להכניס את כלל בית הספר לנוהל "ריחוק מניעתי".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מקרי התחלואה הראשונים התגלו בשני תלמידי שכבה ו' ביום שני האחרון (14.6) ומיד עם היוודע אודותם, נכנסה כל השכבה לבידוד. מאז תחילת הבידוד הוזמנו תלמידים מהשכבה להיבדק בקופות החולים המקומיות, ונכון לשעה זו התגלו מקרים חדשים בקרב 11 תלמידים ותושב אחד שהנו בן משפחה של אחד התלמידים מבית הספר.

בתגובה להתפרצות שזוהתה, פיקוד העורף הורה על ביצוע דיגום בכלל בית הספר לכ-500 תלמידים, אנשי צוות וקהילת בית הספר, לרבות ילדים השוהים בבידוד שהגיעו להיבדק. בנוסף, מוקד הקורונה העירוני החל לקיים תחקירים למשפחות התלמידים המאומתים, במטרה לקטוע את שרשרת ההדבקה בהתאם לנהלי משרד הבריאות.

כמו כן הוחלט כי לאור מקרי התחלואה המתגלים בבית הספר, ינוקה איזור שכבת כיתות ו' בבית הספר "אסיף" ולא תתקיים בו פעילות תנועות נוער עבור תלמידי בית הספר או עבור תלמידים ממוסדות חינוך אחרים בעיר.

ראש העיר, חיים ביבס, בשיתוף עם הנהגת ההורים העירונית, חיזק את החלטת מנהלת בית הספר והורה להמשיך לעת עתה לעטות מסכות גם בבית הספר, לפעול בהתאם להנחיות ונהלי הקורונה, להקפיד על למידה במתחמים פתוחים ולהימנע ככל הניתן מערבוב שכבות וכיתות שונות.

בעירייה מדגישים כי למרות ההקלה בהנחיות העירוניות והארציות, נגיף הקורונה עדיין כאן, ולכן חובה להקפיד על הנחיות משרד הבריאות, לא לצאת מהבית אם מרגישים לא טוב ולא לשלוח את הילדים למוסדות החינוך, אם קיים חשש שהם חולים או שבאו במגע עם אדם שאובחן כחיובי לקורונה.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת10"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


 

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר