מע"ר מודיעין - מרכז העיר (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)
מע"ר מודיעין - מרכז העיר (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

מודיעין: העירייה נערכת למצב החירום הבא ומתקינה צופרים נוספים בשכונות המגורים

בעקבות הפקת לקחים לאחר מבצע "שומר החומות": אגף ביטחון וחירום בעירייה, בשיתוף עם פיקוד העורף, התקין צופרי חירום חדשים בשכונות הכרמים ונופים

פורסם בתאריך: 8.6.21 17:17

אגף ביטחון וחירום בעירייה, במבצע שנערך בשיתוף פעולה עם פיקוד העורף, התקין צופרי חירום חדשים בשני מיקומים, בשכונות הכרמים ונופים, במטרה לשפר את יעילות מערך התראת החירום העירוני.

התקנת צופרי החירום החדשים היא חלק ממכלול הפקת ויישום הלקחים של עיריית מודיעין ופיקוד העורף, בו נכללו גם סיורים מקצועיים שערכו כוחות הביטחון העירוניים בזמן ולאחר מבצע "שומר החומות".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מעיריית מודיעין נמסר כי "הבדיקה בוצעה בעקבות פניות תושבים והערכות מצב שקיימה העירייה עם פיקוד העורף לאורך המבצע. כזכור, המבצע התרחש כחודש בלבד לאחר תרגיל חירום עירוני רחב היקף שערכה העירייה, במהלכו נבדקה תקינותם של הצופרים ותורגלה ההיערכות בחירום".

כמו כן נמסר מהעירייה כי הצופרים החדשים שהותקנו יחזקו את מערך ההתרעה העירונית ויסייעו לתושבים רבים יותר להיות עירניים לפעילותו השוטפת על ידי אזעקות שיופעלו בזמן ירי טילים וחירום.

בעירייה מדגישים כי למרות התקנת הצופרים החדשים, בהתאם להמלצת פיקוד העורף, תושבי העיר מתבקשים להוריד בכל מקרה את האפליקציה של פיקוד העורף כדי לעקוב אחר הזעקות פוטנציאליות בזמן שהות בבית, שכן הצופרים נועדו להתריע עבור אלו שנמצאים במרחב הציבורי.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת13"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר