חתימת ההסכם עם נשיא הפרלמנט האזורי באיטליה (צילום: דוברות עיריית מודיעין)
חתימת ההסכם עם נשיא הפרלמנט האזורי באיטליה (צילום: דוברות עיריית מודיעין)

עיר לומדת: מודיעין מכבים רעות תייצג את ישראל בפרויקטים חינוכיים של האיחוד האירופי

עיריית מודיעין מכבים רעות נבחרה לייצג את ישראל ולהשתתף בשני פרויקטים חדשים של האיחוד האירופי במסגרת קול קורא של רשת "אראסמוס+", תכנית הדגל של האיחוד האירופי

פורסם בתאריך: 6.6.21 07:03

עיריית מודיעין מכבים רעות קיבלה באמצעות המרכז הרב תחומי בשורה חשובה לפיה היא נבחרה לייצג את ישראל ולהשתתף בשני פרויקטים חדשים של האיחוד האירופי במסגרת קול קורא של רשת "אראסמוס+", תכנית הדגל של האיחוד האירופי.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


שני הפרויקטים רלוונטיים לתקופה הנוכחית ולפיתוח וחיזוק החוסן הקהילתי בעקבות הקורונה: פרויקט אחד, הנקרא "פאנל", מתואם על ידי שותפים ותיקים של העירייה בעיר אודינה, איטליה ו"אוניברסיטה דלה ליברטה". הפרויקט מתייחס להערכה של הלמידה המקוונת שמתפתחת בעקבות הקורונה, במסגרתו ייערך מחקר בקרב התושבים הלומדים ויפותחו תוכניות ללמידה דיגיטלית ברוח הזמן, אשר יונגשו לכל התושבים. בפרויקט ישתתפו נציגים מחמש מדינות שונות באירופה: איטליה, ספרד, פינלנד, צרפת ויוון.

הפרויקט השני מתואם על ידי שותפים חדשים שעמם נחתם הסכם ערים תאומות בשנה האחרונה – בין בית הספר אומניקומפרנסיבו בעיר נוצ'רה, ממחוז אומברה באיטליה, לבין בית הספר עירוני ב' על שם יצחק רבין והמרכז הרב תחומי, במעמד ראש העיר חיים ביבס ושגריר ישראל באיטליה, ד"ר דרור אידר.

הפרויקט מיועד ליצור רשת בינלאומית בתמיכת הרשויות המעורבות, לעידוד תהליך של מעורבות אזרחית פעילה המבוססת על התפיסה המדגימה של מודיעין מכבים רעות כעיר לומדת. בפרויקט ישתתפו נציגים מאיטליה, פינלנד, יוון וספרד.

פרויקטים אלו מצטרפים לשבעה פרויקטים בהם כבר השתתפה העיר באמצעות המרכז הרב תחומי. בנוסף, ממשיך המרכז הרב תחומי לייצג את ישראל ולהיות מעורב בשני פרויקטים פעילים אליהם התקבל במסגרת תכנית COST, תכנית לעידוד שיתופי פעולה במחקר ופיתוח במרחב המחקר האירופי.

ד"ר אורנה מגר, מפתחת המודל של "עיר לומדת ישראל" ומנהלת האגף להשכלה, למידה ויזמות בעירייה: "המרכז הרב תחומי מפתח את המודל הבינלאומי של "עיר לומדת", ומייצג את ישראל בפרויקטים של האיחוד האירופי כמודל מדגים ומעורר השראה לשותפים האירופאיים. אנחנו מוכרים כיום כמומחים בתחומי פיתוח ידע חדשני ללמידה טרנספורמטיבית בעיר הלומדת, ושיתופי הפעולה הבינלאומיים מאפשרים לנו לקבל תקציבים מהאיחוד האירופי לפיתוח הידע והפעולות שלנו כאן עבור תושבי העיר".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת13"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר