בניין עיריית מודיעין מכבים רעות (צילום: יפעת ראובן)
בניין עיריית מודיעין מכבים רעות (צילום: יפעת ראובן)

העבודות להתקנת פאנלים סולאריים על מבני ציבור במודיעין יוצאות לדרך

עיריית מודיעין תחל בקרוב בעבודות להתקנת פאנלים סולאריים על 14 מבני ציבור, ובכך תפיק חשמל בזול ותצמצם פגיעה בסביבה

פורסם בתאריך: 20.5.21 07:53

בקרוב, תחל עיריית מודיעין בהתקנת פאנלים סולאריים על 14 מבני ציבור ברחבי העיר. מדובר בבשורה סביבתית חשובה המאפשרת הפקת חשמל זול וצמצום פגיעה בסביבה.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


המבנים כוללים את אגף השירותים החברתיים, עמותת סחלבים, בתי הספר פסיפס, האלה, אבני חן, יזמ"ה, שלושה מבנים באמי"ת בנות, ענבלים, חופים, כרמים, מו"ר ועירוני ה' ע"ש יצחק נבון.

המבנים נבחנו על ידי העירייה על פי קריטריונים שונים ומדידות, כאשר תפוקת החשמל הצפויה נאמדת בכ-1 קילוואט חשמל בשעה לכל 10 מ"ר, בפריסה של עשרות אלפי מ"ר משטחים סולאריים על גגות המבנים.

מהעירייה נמסר: "הפרויקט ייצא לדרך עם קבלת היתר ההקמה. הפרויקט הינו בעקבות קול קורא שפרסם מפעל הפיס, במסגרתו מקבלת העירייה הלוואה למימון פריסת הפאנלים הסולאריים, כאשר החזר ההלוואה ימומן ממכירת החשמל לחברת החשמל".

פאנלים סולאריים אלו יצטרפו ל-14 מבני ציבור בהם הותקנו פאנלים סולאריים בשנת 2012, שמטרתם להביא להתייעלות אנרגטית עירונית.

הילה בן אליעזר, מחזיקת תיק איכות הסביבה: "התקנת פאנלים סולאריים על מבני הציבור בעיר היא עוד חוליה בתהליך שבה העיר שלנו לוקחת אחריות על הסביבה. מתוך אכפתיות להשלכות ולהשפעות שיש לצריכה שלנו, אנחנו מקדמים עוד ועוד צעדים שיפחיתו את הפגיעה הסביבתית. במסגרת זו, בעוד חודש ייערך בעיר כינוס לעידוד והנגשת מידע בנושא מתקנים לייצור חשמל סולארי גם על גגות פרטיים ובנייני מגורים בעיר, כי אנחנו מאמינים שעיר וחברה מתקדמת היא בין היתר חברה שלוקחת בחשבון ומתחשבת גם במה שסובב אותה ובדורות הבאים".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת8"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר