חיים ביבס, ראש העיר מודיעין מכבים רעות (צילום: ראובן קפוצינסקי)
ראש העיר חיים ביבס, יו"ר מרכז השלטון המקומי (צילום: ראובן קפוצינסקי)

על רקע אירועי האלימות – חיים ביבס קורא: "להרגיע את הרוחות ומיד"

חיים ביבס, ראש העיר מודיעין מכבים רעות ויו"ר השלטון המקומי, התייחס לאירועי האלימות הקשים בירושלים, שמקרינים על הדרום ומובילים להסלמה במצב הביטחוני: "זה זמן לפיוס ולחיבור בין כולנו"

פורסם בתאריך: 25.4.21 07:56

ראש העיר מודיעין מכבים רעות ויו"ר השלטון המקומי חיים ביבס התייחס לאירועי האלימות הקשים בירושלים, שמקרינים הדרום ומובילים להסלמה במצב הביטחוני, וכותב בפוסט בפייסבוק כי "הדיווחים, האלימות, המכות, הפגיעה בשוטרים. שבוע שלם של אירועים קשים בין יהודים וערבים ששיאו בלילה שהסתיים עם עשרות פצועים. כאילו לא עברנו רק עכשיו שנת קורונה שהראתה לנו כמה רב המשותף בינינו על השונה, כאילו לא הבנו כמה כולנו חשופים באותה מידה, כאילו לא למדנו כמה כולנו רוצים בעצם את אותו הדבר".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


"אנחנו לא רוצים שהשנה האחרונה תהיה מונחת רק על מדפי ההיסטוריה, אנחנו לא רוצים לעבור משבר כל כך גדול בלי שנלמד ממנו, אנחנו לא רוצים שכל מה שקרה ישאר מאחור בלי שנתקן", ממשיך וכותב ביבס. "זה הזמן להרגיע את הרוחות ומיד. זה זמן לפיוס ולחיבור בין כולנו".


לילה של אלימות קשה בירושלים (צילום: דוברות המשטרה)

לילה של אלימות קשה בירושלים (צילום: דוברות המשטרה)


כפי שפורסם ב"כל העיר" בימים האחרונים מתרחשים בירושלים אירועי אלימות קשים – עשרות בני אדם נפצעו בעימותים. בליל חמישי שעבר התקיימה צעדה גזענית, שארגנו פעילי ארגון להב"ה ופעילי ימין קיצוני שקראו "מוות לערבים" ברחובות ירושלים. נגד הצעדה מחו צעירים ממזרח העיר בשער שכם – בין הצדדים התפתחו עימותים וכוחות המשטרה ניסו לחצוץ בין הצדדים. עשרות בני אדם נפצעו, ביניהם 105 תושבי מזרח העיר, 22 מהם פונו לבתי החולים. אירועי האלימות נמשכו גם בסוף השבוע, עוברי אורח יהודים הותקפו על ידי קבוצות ערביות קיצוניות.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת7"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר