ניידת סיור של עיריית מודיעין מכבים רעות (צילום: עיריית מודיעין מכבים רעות)
ניידת סיור של עיריית מודיעין מכבים רעות (צילום: עיריית מודיעין מכבים רעות)

חג הפסח במודיעין: כוחות הביטחון וההצלה בכוננות מוגברת

במשטרה ובכוחות ההצלה נערכים בכוננות מוגברת לקראת החג במודיעין והסביבה, למען שמירה על ביטחון התושבים בבית, בכבישים, בפארקים ובמתחמי הבילוי

פורסם בתאריך: 25.3.21 07:37

לקראת ליל הסדר, שיחל במוצאי שבת, 27.3.21, כוחות הביטחון וההצלה במודיעין-מכבים-רעות מעלים את רמת הכוננות ומודיעים על היערכות מיוחדת. במגן דוד אדום יחלו בתגבור הכוחות מערב החג, ולאורך כל ימי חול המועד, עד צאת החג.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


משטרת מודיעין מתגברת את הכוחות בעיר. מהמשטרה נמסר כי בערב ליל הסדר קיים פוטנציאל גבוה לפריצות לבתים, עקב היעדרות המשפחות שייצאו לחגוג את החג. "המשטרה פועלת כל העת במישור הגלוי והסמוי לשמירה על רכושם של אזרחי מדינת ישראל, מניעת פריצות וגניבות, והשבת רכוש שנגנב לבעליו", נמסר מהמשטרה.

"גם במהלך ימי החג תמשיך המשטרה למנוע, לסכל, לחקור ולפעול נגד כנופיות פורצים ועברייני הרכוש באשר הם. על אף מגמת הירידה העקבית בתחום הפריצות ועבירות הרכוש, אנו ממליצים לכל מי שיוצא מביתו לתקופה ממושכת במהלך החג, לנקוט במספר פעולות מניעה". בין הפעולות שעליהן ממליצה המשטרה: להשאיר אור דולק בכמה חדרים בבית וכן את תאורת הגינה, לא להשאיר מפתחות במקומות קבועים ומוכרים, להשאיר רדיו דולק ועוד.

המשטרה תתמקד גם במהלך החג במאבק בתאונות הדרכים, באכיפה והכוונת התנועה ובהמלצות לציבור הנהגים. כבכל שנה, יפעלו שוטרי ומתנדבי תנועה באופן מוגבר לאורך כל ימי החג, ויעסקו הן בטיפול בעומסי התנועה ובהזרמת התנועה בצירים הראשיים, העירוניים והבינעירוניים, והן באכיפה ממוקדת כנגד נהיגה בשכרות, בריונות בכביש ועבירות תנועה מסכנות חיים.

נוסף על המשמרות הפעילות, כוחות מד"א צפויים להיות מתוגברים משמעותית על ידי מתנדבי הארגון, על מנת שיוכלו להעניק סיוע רפואי במהירות וביעילות לכל הנזקק לכך. פריסה מיוחדת של כוחות מד"א תתקיים במוקדי תיירות בעיר ובסביבתה, על מנת לספק מענה מיטבי ומהיר, בייחוד במקומות הומי אדם – בפארקים, באתרי הפנינג המוניים ובאתרי הטיול והנופש.

נוסף על אלו, עובדי ומתנדבי מד"א שיסבו בערב החג לשולחן הסדר בתחנות מד"א השונות ברחבי הארץ יעניקו מענה רפואי מהיר, מקצועי ויעיל לכל קריאה אפשרית. כחלק ממערך הכוננות הנרחב במהלך ימי חול המועד ייפרסו אמבולנסים כוננים, וכונני מד"א יהיו במוכנות למענה מהיר על ידי אופנועי מד"א, אופניים חשמליים, בימבולנסים ורכבים פרטיים, אשר מצוידים כולם בציוד רפואי. גם שני מסוקי מד"א בצפון הארץ ובדרומה יעמדו בכוננות – הכול במטרה לקצר את זמני התגובה ולייעל את המענה הרפואי.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת5"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר