המע"ר במודיעין, אמני רחוב (צילומים: חורחה נובומינסקי, דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)
המע"ר במודיעין, אמני רחוב (צילומים: חורחה נובומינסקי, דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

המע"ר: בשל הירידה בתחלואה – מופעי רחוב יתקיימו לקראת החג

בשבוע הבא יתקיימו מופעי רחוב במע"ר במודיעין, שיכללו יריד אביב לטובת העסקים בעיר. המשנה לראש העיר אלעד שמעונוביץ': "זו יריית הפתיחה ולקראת הקיץ נפעל להחזיר את שגרת הפנאי והבילוי בעיר ככל הניתן לפי ההנחיות"

פורסם בתאריך: 16.3.21 08:20

על רקע נתוני ההתחסנות נגד הקורונה הגבוהים בעיר – מעל 97 אחוזים בקרב בני 50 ומעלה: מופעי הרחוב באביב חוזרים למע"ר במודיעין. כמו כן, יתקיים יריד אביב של דוכני מכירות לטובת הנעת הכלכלה המקומית, וזאת אחרי המשבר הכלכלי הקשה של הקורונה.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


בימים אלה מציג אגף התרבות והאירועים של העירייה תכנית צבעונית ושמחה לקראת חג הפסח ובחג עצמו, כולם במתכונת של "תו ירוק" או אישור שלילי לבדיקת קורונה שנעשתה עד 48 שעות לפני כל אירוע.

לקראת סוף חודש מרץ וערב חג הפסח, בתאריכים 25.3-24.3 יתקיים יריד אביב במרכז העיר. יריד, שכולו מכירה גדולה של פרחים, מתנות ועתיקות שניתן לקנות לכבוד החג כאשר מרבית בעלי העסקים והאמנים הם תושבי העיר מודיעין מכבים רעות.

בעירייה מוסיפים ומוסרים כי יתקיימו מופעי רחוב לאורך השדרה, והרכבים מהעיר, אשר ינעימו את זמנם של הולכים ושבים לאורך השדרה. האירוע יערך בהתאם להנחיות– התו הסגול לבעלי תעודת התחסנות, אישורי החלמה מקורונה או הצגת בדיקת קורונה שלילית שנעשתה עד 48 שעות לפני האירוע. הפעילות תתקיים משעה 17:00 ועד 22:30.

בחול המועד פסח יתקיימו מספר אירועים בהם יתקיימו מופעי רחוב, בשדרה במרכז העיר, פסלים חיים מיוחדים, הופעות ועוד, בתאריכים 31.3-29.3 החל מהשעה 17:00 עד 22:30. הכניסה לאירוע תהיה גם היא על פי התו הסגול כמו שמפורט באירועים הקודמים.


אמני רחוב (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

(צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)


בימים 29.3 ו-31.3, יתקיים שיתוף פעולה עם החווה האקולוגית "חווה ואדם", שתארח את המבקרים לפעילויות טבע מקסימות, סיורי שטח, סדנאות והכרת העולם האקולוגי. הפעילויות ייערכו בסבבים על פי מתווה התו הסגול.

המשנה לראש העיר ומחזיק תיק תרבות ואירועים, אלעד שמעונוביץ': "כמו בכל תחומי החיים, הקורונה שיבשה הרבה תכניות ואירועים שתכננו. לא מעט מהם היו בשדרה החדשה שנפתחה פחות מחודשיים לפני תחילת המגיפה. עכשיו, עם נתוני החיסונים המצויינים בעיר אנחנו מתחילים לחזור לשגרת פעילות, ולהפוך את השדרה למוקד מרכזי של אירועים, פעילויות, פנאי ובידור לכל המשפחה- יחד עם איכלוס העסקים והמשרדים בה. זו יריית הפתיחה ולקראת הקיץ נפעל להחזיר את שגרת הפנאי והבילוי בעיר ככל הניתן לפי ההנחיות".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת4"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר