מרכז הצעירים יודה (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)
מרכז הצעירים יודה (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

תחלואה נמוכה לצד היקף התחסנות גבוה – מודיעין חוזרת לפעילות לפי התו הירוק

מוסדות הציבור במודיעין נפתחים בהדרגה על פי תנאי התו הירוק. כך זה יעבוד בבתי הכנסת, בפארק הנופש, במרכז הספורט ובשאר המתחמים בעיר

פורסם בתאריך: 23.2.21 08:01

בעיריית מודיעין פועלים בימים אלה לחזרה לשגרה ולפתיחת מוסדות הציבור, הודות לנתונים מעודדים המבשרים על תחלואה נמוכה לצד אחוז התחסנות גבוה.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


פארק הנופש והספורט ומרכז הספורט העירוני נפתחו כבר בראשון בבוקר. המרכזים, המנוהלים על ידי מנהלת אופק, יפעלו תוך הקפדה יתרה על ניקיון והיגיינה לטובת סביבות אימון ושחייה בטוחה. לרגל הפתיחה יינתנו מבצעים מיוחדים בפארק הנופש והספורט. במנהלת אופק מדגישים כי בהתאם להנחיות, לא ייפתח מתקן מגלשות המים בשלב זה, אך חדר הכושר והבריכה יהיו פתוחים כבר כעת והחוגים יתחדשו בחודש מרץ.

המחירים לרוכשים כרטיס חופשי חודשי מראש לשלושת החודשים הקרובים (מרץ עד מאי): בעבור כרטיס משולב לשני חדרי הכושר 189 שקלים לחודש במקום 220 שקלים. בעבור כרטיס משולב לבריכה ולחדר הכושר 199 שקלים לחודש במקום 255 שקלים. בעבור כרטיס לחדר הכושר 129 שקלים במקום 155 שקלים. עוד נתונים על מחירי הכניסה, זמני ושעות ההפעלה ניתן למצוא באתר מנהלת אופק או בטלפון  089151121.


פארק הנופש והספורט במודיעין (צילום: דוברות עיריית מודיעין)

פארק הנופש והספורט במודיעין (צילום: דוברות עיריית מודיעין)


אגף חברה נוער וצעירים נערך גם הוא להחזרת פעילות החינוך הבלתי פורמלי במחלקת הנוער ובתנועות הנוער, על פי מתווה המשרד להשכלה גבוהה ומשלימה. בכיתות א'-ו' יתקיימו הפעולות על פי הקפסולות הקבועות שבבתי הספר ויהוו המשך רציף ללימודים. כיתות ז'-י' יוכלו להיות בקפסולות של עד 20 חניכים, עם אפשרות לעירוב קבוצות מבתי ספר שונים. כיתות י"א-י"ב יידרשו להציג תעודת חיסון, אישור החלמה או תוצאת בדיקת קורונה שלילית עד 48 שעות לפני כניסתם למתחם. בנוסף קובע המתווה כי הפעולות יוכלו להתקיים רק באוויר הפתוח.

מרכז הצעירים "יודה" פתח את מרחבי הלמידה לסטודנטים ומתארח בבגין 74 (ברחוב מנחם בגין מול בנין 76) בהרשמה מראש. המרכז פועל על פי התו הירוק שמשמעותו הגבלת מספר הסטודנטים במתחם עד 11 איש בכל זמן נתון, הצגת אישור מתחסן / תעודת מחלים / הצגת תוצאת בדיקת קורונה שלילית עד 48 שעות לפני כניסתם למתחם.

היכל התרבות מודיעין ישוב לפעול בתחילת חודש מרץ, על פי הנחיות התו הירוק – הצגת תעודת מחלים או תעודת התחסנות. נכון לשלב זה, יחזרו אירועי זמר, סדרות העשרה, אומנות, קונצרטים וסרטים. בהמשך מתוכננות לחזור גם הצגות התיאטרון על פי המתווה שתקבע הממשלה. על פי הנחיות התו הירוק, תפוסת האולם תכיל עד 75 אחז או עד 300 איש ויהיה מרחק בישיבה בין הכיסאות.

אגף קהילה מבשר גם הוא על החזרתן של הפעילויות לאזרחים הוותיקים במועדוני האגף – מועדון מפג"ש ומועדון מרכז האלה. הפעילות הכוללת חוגים והעשרה תתקיים תחת מגבלות התו הירוק. על פי מתווה זה מותר להכניס עד 10 אנשים למבנה והמשתתפים בפעילות יהיו אלה שהחלימו או חוסנו בחיסון שני לפני יותר מעשרה ימים (בעלי תו ירוק). כמו כן גם המפעילים יוכלו לשוב לפעילות רק אם עמדו בתנאים אלה גם כן.

בתי הכנסת בעיר שבו לפעול על פי התו הירוק. ממוני הקורונה בבתי הכנסת יהיו אחראיים על כך שתותר כניסה רק למציגי אישור מחלימים או תעודת התחסנות. בשלב זה לא תותר כניסה לילדים מתחת לגיל 16 שאינם מחלימים. התנאים לקבלת האישור להפעלת בית כנסת ירוק הם רישום במחלקת הדת, מספר האנשים לא יעלה על תפוסה של 50 אחוז מהתפוסה המרבית של המקום ולא יותר מ-300 איש. על פי ההנחיות, יש עדיין שמירה על מרחק של 2 מטרים בכיסא בין אדם לאדם ורישום מוקדם של המתפללים. בתי כנסת שלא יפעלו על פי התו הירוק יוכלו לפעול במגבלות המחמירות לפיהן מותר עד 10 מתפללים במבנה או 20 איש בחוץ.

המרכז הרב תחומי נפתח גם הוא במתכונת התו הירוק ומחזיר בהדרגה את הפעילויות, הקורסים, לימודי האוניברסיטה הפתוחה, הקתדרה לאמנות ומרחב העסקים והיזמות. בנוסף, עומלים במרכז לקראת תכנית אירועי חודש האישה הבינלאומי שיתקיימו, בהתאם להנחיות, בחודש מרץ. יש להציג בכניסה למקום אישור תעודת מתחסן או מחלים.

רשת הספריות תמשיך נכון לשלב זה במתכונת הטייק אווי (איסוף עצמי) של תושבים מהספרייה.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת2"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר