הטרובדורים מירושלים (צילום: בן גולדשטיין)
הטרובדורים מירושלים (צילום: בן גולדשטיין)

מודיעין: כך ייערכו חגיגות פורים בעיר

ליצנים, להטוטנים ותזמורות רחוב: בעיריית מודיעין נערכים לחג פורים עם שלל אירועים צבעוניים תחת מגבלות הקורונה והאיסור על התקהלויות

פורסם בתאריך: 21.2.21 08:28

באגף התרבות והאירועים בעיריית מודיעין נערכים לחג פורים, שיחול בימים חמישי ושישי 26.2-25.2, עם שלל אירועים צבעוניים שלוקחים בחשבון את האיסור על ההתקהלויות בשל הקורונה.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


החגיגה תתחיל ביום חמישי ה-25.2, ערב חג פורים, עם קריאת מגילה פומבית במתכונת של דרייב אין. האירוע יערך במגרש החניה של מרכז הספורט העירוני, ברחוב גינת זבולון, בין השעות 18:00 עד 20:00, ללא תשלום ובהרשמה מראש באתר העירייה: https://tarbutmodiin.smarticket.co.il/event/102.

עוד בחמישי, תעלה באתר העירייה תערוכת מסכות מקוונת, תערוכה אשר מציגה מגוון של מסכות יצירתיות שעשו תושבים. עדיין ניתן לשלוח תמונה עם מסכה ופרטים של  היוצר לכתובת המייל: [email protected].

ביום שישי ה-26.2 יעברו ברחבי העיר משאיות של שמחה עם מוזיקה מקפיצה, ליצנים, להטוטנים ותזמורות רחוב. החגיגה תתחיל בשעה 10:00 וצפויה להסתיים בסביבות השעה 14:00. השכונות בהן יעברו המשאיות: מכבים, רעות, הפרחים, משואה, הנחלים, ציפורים ונופים. בעירייה מדגישים כי חל איסור על התקהלויות ברחוב.

ביום ראשון ה-28.2 יתקיים אירוע זה בשכונות נוספות החל מהשעה 10:00 ועד 14:00: הכרמים, המגינים, השבטים, הנביאים, אבני חן ומוריה.

במוצאי שבת ה-27.2 תתקיים מסיבת פורים בזום לבני ובנות הנוער עם מיטב אמני הסטנד אפ: אמירם טובים, יוסי פנסו ואוהד מימרן. ההופעה תיערך בשעה 19:30 לתלמידי כיתות ז'-ט', ללא תשלום. קישור לזום יתפרסם באתר העירייה.

אירוע נוסף שיערך במשך ארבעה ימים, מיום חמישי ה-25.2 ועד יום ראשון ה-28.2, הוא "חפש אותי": העיר מתחפשת באתרים שונים בכל שכונות העיר, בתפאורות ופסלים צבעוניים של דמויות כמו בלרינות, שחקני כדורגל, מפורסמים ועוד. ליד כל אתר שכזה יוצב שלט "חפש אותי". תושבים שימצאו את האתרים יוכלו להצטלם שם עם התיוג #חפש_אותי, או תיוג באינסטגרם העירוני @modiin.city.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת2"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר