תחנת פאתי מודיעין (צילום: CLOUDVIEW שבתאי טל)
תחנת פאתי מודיעין (צילום: CLOUDVIEW שבתאי טל)

בשורה לנוסעי הרכבת – תחנת 'פאתי מודיעין' המשודרגת נפתחה מחדש

חיבור מודיעין לקו הרכבת המהיר לירושלים ותל אביב ישפר משמעותית את השירות הניתן לתושבי האזור, וצפוי לקצר את זמן הנסיעה ל-17 דקות בלבד, ללא צורך בהחלפת רכבת

פורסם בתאריך: 16.2.21 07:36

בשורה לתושבי מודיעין והסביבה: תחנת הרכבת 'פאתי מודיעין' המשודרגת נפתחה מחדש לציבור הנוסעים. שדרוג התחנה הוא חלק מעבודות נרחבות שמבצע בימים אלה משרד התחבורה, לחיבור מסילתי של העיר והיישובים הסמוכים אליה עם הקו המהיר לירושלים, ובעתיד גם עם קווי הרכבת ליישובי השפלה ומישור החוף הדרומי.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


שדרוג התחנה כלל הוספת שני רציפי רכבת, הרחבה ושיפור המעבר התת קרקעי בין הרציפים, החלפת הריצוף בתחנה, שדרוג התאורה לתאורת לד, הקמת חניון חדש עם כ-700 מקומות חניה בצמוד למרכז עינב והקמת גשר הולכי רגל בין החניון לתחנת הרכבת, הכולל מעליות לנגישות מלאה.

פרויקט "קשת מודיעין" כולל הקמת מסילה כפולה ומחושמלת באורך כולל של כ-5.2 קילומטרים ושלושה גשרים, באורך כולל של כ-650 מטרים. העבודות ההנדסיות בפרויקט, לרבות חשמול המסילות החדשות, צפויות להסתיים עד לסוף השנה.

שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, תא"ל (במיל') מירי רגב, ציינה כי חיבור העיר מודיעין לקו הרכבת המהיר לירושלים ותל אביב ישפר משמעותית את השירות הניתן לתושבי האזור ויקצר את זמן הנסיעה ל-17 דקות בלבד, ללא צורך בהחלפת רכבת. לדבריה, עם הפעלתו המלאה של הקו תדירות הרכבות צפויה לעמוד על שתי רכבות בשעה לכל כיוון, בשעות שיא.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר