סיוע לקשישים במודיעין בזמן הסגר (צילום: עיריית מודיעין)
סיוע לקשישים במודיעין בזמן הסגר (צילום: עיריית מודיעין)

לא נשכחים בסגר – כך דואגים לקשישים ולשורדי השואה במודיעין

באגף לשירותים חברתיים בעירייה מספרים על היוזמה לחלוקת ארוחות חמות במהלך ימי הסגר לקשישים ולניצולי שואה, לסיוע בהפגת הבדידות ולעזרה בהגעה למוקדי החיסונים

פורסם בתאריך: 21.1.21 07:38

האגף לשירותים חברתיים, המפעיל את מועדון "מופת", מעביר לחבריו שורדי השואה תושבי העיר ארוחות חמות לצהריים במהלך ימי הסגר. זאת בעקבות סגירת המועדון בהתאם להנחיות משרד הבריאות לסגר.

המועדון משמש בימי שגרה מקום מפגש חברתי חשוב ומספק גם ארוחות צהריים חמות לשורדי השואה. כעת, שלוש פעמים בשבוע הארוחות מועברות ישירות לבתיהם של השורדים, בסיוע מתנדבים.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


בנוסף, במהלך הסגר נשמר קשר אישי וצמוד עם שורדי השואה החברים במועדון "קפה אירופה" ועם הקשישים המוכרים לאגף. רכזת מועדון "מופת", מועדון "מועשר" ו"קפה אירופה" נמצאת בקשר יום יומי טלפוני עם הקשישים, על מנת לוודא אם זקוקים לסיוע כלשהו ומתוך מטרה להפיג את הבדידות. ערכות הפגת בידוד ו"פינוקים" נוספים מגיעים הישר לבתיהם. העובדים הסוציאליים באגף השירותים החברתיים מלווים גם הם בטלפון את הקשישים, מרוממים את מצב רוחם ועוזרים להם בטיפול נושאים שונים שעמם הם מתמודדים.


סיוע לקשישים במודיעין בזמן הסגר (צילום: עיריית מודיעין)

סיוע לקשישים במודיעין בזמן הסגר (צילום: עיריית מודיעין)


בצל הסגר והריחוק החברתי אותו חווים הקשישים, יש גם בשורות מעודדות: כ-80 אחוז מהאזרחים הוותיקים בני ה-60 ומעלה כבר קיבלו חיסון כנגד נגיף הקורונה. לפני כשבועיים, עם תחילתו של מבצע החיסונים, דאגו באגף בשיתוף משרד הרווחה לעשרות קשישים שקיבלו את החיסון בדיור המוגן "עזריאלי פאלאס". מאז, עובדי האגף מוודאים שהאזרחים הוותיקים, ובמיוחד אלו הבודדים, מקבלים את החיסון ומסייעים במידת הצורך לאלו שמתקשים בקביעת תורים או בהגעה למקום החיסון.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת17"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר