זריקה, חיסון נגד החצבת (צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)
(צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

מודיעין: יוזמה חדשה תסייע לאוכלוסייה המבוגרת להתחסן נגד קורונה

במסגרת היוזמה החדשה יסייעו עובדי אגף קהילה של העירייה בקביעת תורים לחיסונים עבור אזרחים וותיקים הנמצאים בקבוצת סיכון, כמו גם בשינוע תרופות ובמשלוחי מזון

פורסם בתאריך: 3.1.21 07:55

אגף קהילה בעיריית מודיעין יצא השבוע ביוזמה עירונית הנקראת "כתף לחיסון" אשר מיועדת לסייע לאזרחים הוותיקים בעיר בהתמודדות עם משבר הקורונה. במסגרת היוזמה, יסייעו עובדי אגף קהילה בתיאום זימון תורים לקבלת חיסון דרך מוקדי קופות החולים או באינטרנט ובשאר תחומים בהתמודדות עם החיים בבידוד.

בימים האחרונים יצא משרד הבריאות במבצע חיסונים נרחב כנגד נגיף הקורונה בקרב אוכלוסיות מפתח, כאשר אוכלוסיית האזרחים הוותיקים, בני 60 ומעלה, נמצאת בראש סדר העדיפויות עקב הימצאותם בקבוצת סיכון להידבקות בנגיף.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

 


מעיריית מודיעין נמסר כי אזרחים ותיקים המעוניינים בסיוע בקביעת תורים לחיסון, יכולים להתקשר כעת לקו החירום של אגף קהילה במספר 053-2204972, דרך מכשיר פלאפון נייד אליו ניתן לשלוח הודעות, או לחלופין לפנות לטלפון של מחלקת אזרחים וותיקים במספר 08-6826001. שני הקווים הללו זמינים בימים ראשון עד חמישי בין השעות 8:30-15:30.

במסגרת "כתף לחיסון" תתבצע קביעת התור עבור האזרח הוותיק במהלך שיחת טלפון, תוך וידוא כי הפרטים ברורים והם נרשמו נכון. בנוסף, נמסר כי אגף קהילה בעירייה בוחן כעת גם אפשרות של שליחת מסרונים למכשירים הניידים של האזרחים הוותיקים עם פרטי התור שנקבע.

מאגף קהילה בעיריית מודיעין נמסר גם כי אזרחים וותיקים הזקוקים לעזרה בשינוע תרופות, ביצוע משלוחי מזון וצרכים נוספים העולים בבידוד, יכולים לפנות למוקד החירום של האגף במספר 053-2204972 על מנת לבקש סיוע ממתנדבים.

חיים ביבס, ראש העיר, מסר כי "עד היום אלפי תושבים ותיקים שלנו כבר התחסנו אך יש תושבים ותיקים רבים שעדיין לא הצליחו להשיג תור, ופה אנחנו, כעירייה נכנסים לסייע להם. האזרחים הוותיקים, נמצאים בראש סדר העדיפויות, כאוכלוסייה חשובה וקריטית להגנה מפני הנגיף. אני מזמין את האזרחים הוותיקים להסתייע בשירות של אגף קהילה וכמובן ללכת ולהתחסן, ומאחל רק בריאות איתנה ושנשוב במהרה לשגרה".

סגן ראש העיר מויש לוי, מחזיק תיק אזרחים ותיקים, מוסיף כי "אגף קהילה מלווה את אוכלוסיית האזרחים הוותיקים במהלך תקופת הקורונה במגוון של נושאים, ורק טבעי שנמשיך בכך גם בתהליך קבלת החיסונים, שאני מקווה שמסמל את תחילת הסוף של המגיפה הזו. חשוב מאוד שכמה שיותר אנשים ילכו להתחסן, כדי שנוכל לחזור לשגרה מבורכת. כולנו זקוקים לשגרה הזו, אבל לאזרחים הוותיקים זה חשוב במיוחד, שכן רבים מהם היו ועודם מבודדים מהחברה למשך זמן רב מאוד".


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת12"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר