בניין עיריית מודיעין מכבים רעות (צילום: יפעת ראובן)
בניין עיריית מודיעין מכבים רעות (צילום: יפעת ראובן)

הסגר השלישי במודיעין: השירותים העירוניים פועלים במתכונת מצומצמת

בשל הסגר ללא תתאפשר קבלת קהל בעירייה ויצומצמו הפעילויות - השירות הפסיכולוגי החינוכי, מחלקת הקליטה ושירותים נוספים ימשיכו לעבוד מרחוק

פורסם בתאריך: 31.12.20 08:22

בעקבות הסגר השלישי השירותים העירוניים במודיעין יפעלו במתכונת מצומצת. בשל הגבלות הסגר לא תתאפשר קבלת קהל באגפי העירייה השונים, אך במקביל ימשיכו לפעול שירותים חיוניים כדוגמת המוקד העירוני, שמירה על ניקיון העיר, שירותי ביטחון ושירותים חברתיים, ביניהם השירות הפסיכולוגי החינוכי שיעבוד גם בימי הסגר, איתו הורים ותלמידים יוכלו ליצור קשר דרך המוקד העירוני בכל ימי השבוע, כולל בימי שבת.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


בעירייה מציינים כי מחלקת הקליטה של העירייה תמשיך גם היא לפעול מרחוק, דרך הזום, ללוות עולים חדשים בעיר ולהציע להם את התמיכה הנדרשת. כמו בסגר הקודם, רכזות הקליטה של המחלקה יצרו קשר טלפוני עם עולים אשר נמצאים בבידוד, עולים קשישים וכל מי שזקוק לעזרה בהתמודדות עם משבר הקורונה.

אגף קהילה של העירייה יפעיל במהלך הסגר את קו החירום למען האזרחים הוותיקים במספר 053-2204973, אותו יש לשמור בטלפון הנייד על מנת לקבל עדכונים שוטפים מן האגף וכדי ליצור קשר לסיוע ועזרה בימי הסגר. פרויקט "קהילה בבידוד" אותו מפעיל האגף דרך המוקד העירוני בטלפון 106, ימשיך בימי הסגר עבור תושבים שנמצאים בבידוד ואין באפשרותם לקבל סיוע, למשל בשינוע תרופות ומזון.

האגף לשירותים חברתיים יאפשר קבלת קהל במקרים חריגים ומקרי חירום בתיאום מראש בלבד, אך יעניק שירות טלפוני שוטף לתושבים במספר – 073-2329444 עד השעה 16:00, ולאחר מכן דרך המוקד העירוני 106. מועדוניות הרווחה ימשיכו לפעול, והאגף ימשיך לבצע שיחות טלפון יזומות יומיומיות לקשישים ומשפחות המטופלים באגף.

שירות הייעוץ לאזרח של העירייה ימשיך לתת שרות ומענה לתושבי העיר בנושאים שונים כמו דיני אישות, ביטוח לאומי, תאומי והחזרי מס, עזרה במילוי טפסים ונושאים נוספים, בעזרת ייעוץ והכוונה ראשונית המתבצעים מרחוק דרך הזום. במקביל, השירות הווטרינרי העירוני לא יאפשר קבלת קהל, ולא יהיו חיסונים כנגד כלבת בכל תקופת הסגר.

אגף חברה, נוער וצעירים של העירייה הודיע כי תנועות הנוער יפסיקו את פעילותן ומרכז הצעירים "יודה" ייסגר במהלך הסגר. האגף ימשיך לתפעל את עמוד הפייסבוק והאינסטגרם של "נוער מודיעין מכבים רעות", שם יכולים התושבים למצוא עדכונים לנוער ומידע לגבי פעילויות שונות.

עמותת סחלבים תפסיק במהלך ימי הסגר את פעילויות הספורט ושיעורי הנגינה הפרטניים בקונסרבטוריון העירוני, אך פעילות העמותה במערך הצהרונים, בגני סחלבים ובמעון האודם תימשך כסדרה. מעמותת סחלבים נמסר כי "בשלב זה הוחלט לעצור את החיובים הבאים בגין פעילויות שאינן מתקיימות, כך שלא תבוצע גבייה בסוף חודש דצמבר, עבור חודש ינואר. כאשר ישובו העמותות לפעילות סדירה, יבוצע קיזוז או השלמות בהתאם למועד החזרה".

במסגרת הספורט התחרותי, הוחלט להחריג את הליגה הלאומית, הליגה הארצית בכדורסל, וכן את האימונים של ספורטאים אולימפיים מרשימת הפעילויות האסורות בסגר. עם זאת, פעילות ספורט אחרות כגון קבוצות בוגרים שאינן בליגות המקצועניות, קבוצות ילדים ונוער לרבות פעילות במסגרת איגודים מקצועיים, פעילויות ואימונים בשטח פתוח, עדיין אסורות עד להסרת ההגבלות.

מעיריית מודיעין מכבים-רעות נמסר כי שירותים רבים לתושב כדוגמת תשלומים מקוונים ופניות למוקד העירוני, ניתן לבצע באופן דיגיטלי באתר העירייה.


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת12"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר