מתחם בדיקות הקורונה במודיעין (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)
מתחם בדיקות הקורונה במודיעין (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

מודיעין: סגר שלישי לצד המשך מבצע החיסונים

העלייה בתחלואה - שכונת הכרמים הפכה לאדומה; מודיעין נערכת לקראת סגר שלישי שייכנס לתוקף ביום ראשון, 27.12, ב-17:00: כיתות ה'-י' יחזרו ללמוד מרחוק. כל הפרטים

פורסם בתאריך: 27.12.20 07:43

לצד המשך מבצע החיסונים שנמשך ברחבי העיר – בין המתחסנים: צוותים רפואיים, תושבים מעל גיל 60 וצוותים חינוכיים, ביום ראשון, 27.12, בערב ייכנס לתוקף הסגר השלישי.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


במסגרת הגבלות הסדר היציאה ממקום המגורים תוגבל למרחק של עד קילומטר אחד. כמו כן, יתקיימו הגבלות על המסחר, וזאת פחות מחודש לאחר שהמסחר חזר לתפקד, וגם זאת באופן חלקי. המסעדות ובתי הקפה עדיין פועלים במתכונת של איסוף עצמי ומשלוחים.

בנוגע למערכת החינוך, אחרי הביקורות מצד ארגוני ההורים על הגבלת הלימודים עד השעה 13:00 –  החליט קבינט הקורונה כי הגיל הרך, גני הילדים, כיתות א'-ד' כולל הצהרונים, וכיתות י"א-י"ב יקיימו את הלימודים במתכונת מלאה גם במהלך ימי הסגר. שאר הכיתות ילמדו באמצעות זום מהבית. במשרד החינוך מדגישים כי בכיתות י"א -י"ב – יתאפשר מעבר תלמידים בין 3 קבוצות. מעבר של המורים יהיה בין 4 קבוצות. כאמור, כיתות ה'-י' ילמדו מרחוק.

כמו כן, העלייה בתחלואה במודיעין נמשכת. בסך הכל ישנם בעיר 254 תושבים מאומתים לנגיף. ציון הרמזור של העיר הוא 6.9. במהלך סוף השבוע – שכונת הכרמים הפכה לאדומה. שכונה כתומה: אבני חן.

בין השכונות הצהובות: נחלים, הפרחים, מוריה, המגינים, השבטים, הציפורים ונופים.

בנוסף, במהלך סוף השבוע נמצאו תלמידים מבתי הספר עירוני ב', אלונים, אסיף, מו"ר, אמי"ת בנים – מאומתים לנגיף. התלמידים ואנשי הצוות הרלוונטיים נכנסים לבידוד; בגן זויתן נמצא ילד חיובי לנגיף. ילדי הגן ואנשי הצוות נכנסים לבידוד; בגן גליל נמצא ילד שנחשף לחולה מאומת. הגן יהיה בריחוק מניעתי, עד לתוצאת בדיקת הילד. בהתאם יוחלט האם הגן ישוב לפעילות או ייכנס לבידוד.

בעירייה מדגישים כי אגף ביטחון וחירום והשיטור העירוני הגבירו את האכיפה ברחבי העיר לרבות במרכזים מסחריים ופארקים, יבצע סיורים יזומים בעסקים לוודא כי הם עומדים בהנחיות "התו הסגול" ובסיוע למשטרה לערוך בדיקות פתע למבודדים ולתושבים המאומתים הנדרשים לשהות בבידוד.


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת12"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר