תחנת פאתי מודיעין (צילום: CLOUDVIEW שבתאי טל)
תחנת פאתי מודיעין (צילום: CLOUDVIEW שבתאי טל)

מודיעין: נחנכה תחנת הרכבת המשודרגת "פאתי מודיעין"

תחנת הרכבת החדשה כוללת שני רציפי רכבת חדשים, הרחבה ושיפור של המעבר התת קרקעי, הוספת תאורת LED והקמת חניון לכ-700 רכבים

פורסם בתאריך: 8.12.20 07:48

תחנת הרכבת החדשה פאתי מודיעין נחנכה בשבוע שעבר. מדובר בתחנת הרכבת הוותיקה של מודיעין, שפועלת כבר מ-2007, במהלך השנתיים האחרונות בוצעו בתחנה עבודות שדרוג והרחבה.


עדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


שדרוג התחנה הינו חלק מפרויקט גדול לחיבור הקו המודיעיני לקו המהיר לירושלים, בפרויקט שקיבל את השם "קשת מודיעין". עבודות השדרוג בתחנה כללו הוספת שני רציפי רכבת חדשים, הרחבה ושיפור של המעבר התת קרקעי בין הרציפים, החלפת הריצוף בתחנה, הוספת תאורת LED, הקמת חניון כלי רכב חדש המכיל כ-700 מקומות חניה והקמת גשר הולכי רגל באורך 165 מטרים הכולל מעליות לנגישות מלאה. ברכבת ישראל מציינים כי העבודות ההנדסיות בפרויקט, הכוללות בין השאר את חשמול המסילות, צפויות להסתיים ברבעון האחרון של שנת 2021.

מנכ"ל הרכבת ישראל מיכאל (מיכה) מייקסנר אמר בין השאר בטקס ההשקה כי "כעיר צומחת המושכת אליה אוכלוסייה ומרכזי מסחר ותעסוקה, תהפוך בשנים הקרובות העיר מודיעין לצומת רכבתי חשוב, עם חיבורן של תחנות מודיעין לקו המהיר לירושלים באמצעות קשת מודיעין, ולאחר מכן חיבורה למסילת 431".


תחנת פאתי מודיעין (צילום: CLOUDVIEW שבתאי טל)

(צילום: CLOUDVIEW שבתאי טל)


"אני מודה לאנשי הרכבת על הביצוע של עבודות השדרוג בתחנה", הוסיף ואמר מייקסנר, "הוספת הרציפים, שיפוץ אולם הנוסעים והמעברים התת קרקעיים, והקמת החניון וגשר הולכי הרגל, אשר ישפרו השירות הניתן לנוסעים בתחנה ויאפשרו את חיבורה העתידי אל מגוון יעדים – כגון ירושלים, רמלה, לוד, ראשון לציון ועוד".

ראש העיר מודיעין חיים ביבס הוסיף וציין כי "אנו חונכים היום שלב נוסף בשני פרויקטים משמעותיים מאוד עבור עירנו לשדרוג איכות חייהם של התושבים ולהצמחת העיר, כעיר מרכזית בארץ המחוברת לערים גדולות ומגדילה בכך מקומות תעסוקה, בילוי פנאי ומגורים. אני מודה לשותפים המצוינים שלנו לאורך כל הדרך, משרד התחבורה ורכבת ישראל, אשר מבינים את חשיבות הפרויקטים למינופה של העיר".

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר