ראש העיר חיים ביבס (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)
ראש העיר חיים ביבס (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

ראש העיר ביבס: "או בית ספר או סגר; עלינו לשמור על ההנחיות בהקפדה יתרה"

בעיריית מודיעין נערכים לקראת השלב הנוסף של חזרת תלמידי חטיבות הביניים לבתי הספר ביום ראשון הקרוב, 6.12; ראש העיר חיים ביבס קורא לתושבים להקפיד על הגבלות הקורונה כדי להימנע מסגר שלישי

פורסם בתאריך: 3.12.20 07:34

על רקע דיונים בקבינט הקורונה הנוגעים להטלת סגר נוסף – נראה כי מערכת החינוך ממשיכה לפעול. בינתיים.

לאחר המתנה רבה וחוסר ודאות, כיתות ז'-ט' צפויות להצטרף לשאר מערכת החינוך ולהיפתח ביום ראשון הקרוב, 6.12, בכפוף להנחיות משרד הבריאות ובהתאם למתווה משרד החינוך. המהלך לפתוח את מערכת החינוך מתבסס על החלטת הממשלה, בכפוף לצבע העיר ומודל הרמזור, על רקע לחצים רבים וחשש ציבורי לעתיד החינוך של התלמידים.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


פתיחת כיתות ז'-ט' מגיעה שבוע בלבד לאחר פתיחת כיתות י"א-י"ב, שחזרו לספסל הלימודים ביום ראשון האחרון, 29.11, בניגוד לתוכנית היציאה מהסגר שהציע משרד הבריאות.

ראש העיר חיים ביבס מציין לקראת חזרתם של תלמידי חטיבות הביניים כי "מערכת החינוך צריכה להיות הראשונה שחוזרת למסלולה, למען התלמידים והתלמידות היקרים שלנו שיושבים מול מסכים כבר חודשיים, ונפגעים רגשית, חברתית ולימודית. עלינו לשמור על ההנחיות בהקפדה יתרה, על מנת שנוכל להמשיך להיות עיר ירוקה שמקיימת שגרה לצד הקורונה ולימודים בבתי הספר, והנוסחה היא פשוטה – או בית ספר או סגר ולכן עלינו לעשות הכל כדי שנמשיך בחזרה לשגרה. אני מאחל הצלחה רבה לתלמידים ולצוותי החינוך, שעומדים באתגר המורכב הזה ומגלים יצירתיות ומסירות רבה".

מינהל החינוך בעיריית מודיעין מכבים רעות נערך לפתיחה המחודשת ומדגיש כי הלמידה תשלב בין לימודים פרונטליים, תוך שימת דגש על ההכנה לבגרויות, לבין למידה מרחוק. בעירייה מודיעין מציינים כי מנח"י החליט להעניק אוטונומיה לבתי הספר, תוך התייעצות עם הצוותים המקצועיים והחינוכיים ובכפוף לעקרונות המנחים של מנהל החינוך העירוני ובראשם, שמירה על בריאות התלמידים, המורים והצוות המסייע. חופש פעולה יאפשר לכל בית ספר לבנות את הקפסולות לפי צוותים, מערכת השעות והמרחבים הזמינים העומדים לרשות כל בית ספר.

כפי שפורסם ב"כל העיר" ביום שלישי שעבר, בדומה למתווה הפעלת כיתות א'-ו' בעיר, גם כיתות ז'-ט' ילמדו בקפסולות. מתווה משרד החינוך מחייב את בתי הספר לעמוד על שני ימי לימודים פיזיים בבית הספר, בשונה מכיתות בתי הספר היסודי, בהם הלמידה מתרחשת לאורך חמישה ימים (כיתות א'-ב') או לפחות שלושה ימים (כיתות ג'-ו'). הקפסולות בכיתות ז'-ט' יכילו 20 תלמידים לכל היותר, בעוד שפעילות חינוכית בשטחים פתוחים תותר ל-19 תלמידים לכל היותר.

בעיריית מודיעין מספרים כי ההיערכות לפתיחה המחודשת "לוותה בניקיון מוסדות הלימוד באמצעות חברות ניקיון ופינוי אשפה על ידי אגף התברואה".

מודגש כי ההורים מחויבים לשלוח כל יום את ילדיהם למוסד הלימודים, כשהם מלווים בהצהרת בריאות ולא לשלוח אותם למסגרות במידה ואינם חשים בטוב. כמו כן, לא תותר כניסת הורים, מפעילים חיצוניים או גורמים שאינם חלק מצוות החינוך של כל בית ספר לשטחו.


 הצטרפו לקבוצת הוואטאספ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת13"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר