שכונת מורשת מודיעין - עבודות העפר של קבוצת נתיב פיתוח (צילום: נתיב פיתוח)
שכונת מורשת מודיעין - עבודות העפר של קבוצת נתיב פיתוח (צילום: נתיב פיתוח)

מודיעין: פרויקט מגורים חדש בשכונת מורשת החדשה יצא לדרך

הקמת השכונה החדשה מורשת מתקדמת: הפרויקט כולל 5 בניינים בגובה שבע קומות, ובסך הכל 90 יחידות דיור, רובן דירות שיימכרו במסגרצ תוכנית "מחיר למשתכן"

פורסם בתאריך: 12.11.20 07:37

פרויקט מגורים חדש של קבוצת 'נתיב פיתוח' יוצא לדרך בשכונת מורשת החדשה במודיעין, לאחר שהתקבל היתר בנייה. הפרויקט שנכנס כעת לשלבי פיתוח בשטח כולל 5 בניינים בני 7 קומות כל אחד, בהם ייבנו 90 יחידות דיור, זאת לצד שטחי מסחר סמוכים בהיקף 1,400 מ"ר הממוקמים ליד אזורי המסחר ועורקי התחבורה הראשיים של השכונה.

הפרויקט מכיל 27 דירות מיוחדות שיימכרו על ידי הקבוצה לשוק החופשי, ביניהן גם 5 דירות פנטהאוז גדולות ומרווחות בשטח של כ-180 מ"ר המתפרסות כל אחת על קומה שלמה ודירות גן, לצד 63 דירות בנות 4-3 חדרים, שיימכרו לזכאים במסגרת תוכנית "מחיר למשתכן". קבוצת 'נתיב פיתוח' הודיעה כי היא מייעדת את שטחי המסחר שייבנו בפרויקט לחנויות בוטיק, ובמסגרת זו ייבנה לבעלי החנויות חניון נפרד מזה של בעלי הדירות.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


שכונת מורשת במודיעין, שנקראה בעבר "מתחם P", נבנית במערב העיר, מול שכונת נופים ובצמוד לשכונת קייזר. מורשת עתידה להיות בין השכונות הגדולות בעיר, כאשר צפויים להיבנות בה כ-4,500 יחידות דיור, כ-30 אחוז מהן מיועדות להימכר בשוק החופשי וכ-70 אחוז מהן מיועדות להימכר במסגרת "מחיר למשתכן", כל זאת על פני שטח של כ-1,690 דונם. לצד יחידות הדיור הרבות ייבנו בשכונה גם 5 בתי ספר וכ-20 גני ילדים, פארקים גדולים ומטופחים, שבילי אופניים, שטחי מסחר ומוסדות ציבור.

תכנון שכונת מורשת מתאפיין ברכס בעל שתי פסגות גבוהות ושדרה מרכזית המחברת ביניהן בקו הרכס העליון. הפרויקט ייבנה בחלקה הצפון-מערבי של שכונת מורשת, בסמוך לשדרה הראשית של השכונה, לפארקים ולשטחי המסחר הפעילים בה, ובשכנות למוסדות הציבור המתוכננים לקום בה. מהעירייה נמסר כי שמות הרחובות בשכונה ייקראו על שמות אירועים, מנהיגים או אישים, שהותירו את חותמם על מדינת ישראל בתחומים שונים.

הקמת השכונה היא חלק מהסכם הגג שנחתם ב-2014 בין רשות מקרקעי ישראל, משרד האוצר ומשרד הבינוי והשיכון לבין עיריית מודיעין מכבים רעות. בהתאם לקבוע בהסכם, המדינה תעביר לעירייה את התקציב לטובת פיתוח השכונה, על פי שלבי הביצוע, הנאמד בסך כולל של מאות מיליוני שקלים. העירייה מצידה תקבל על עצמה את תכנון וביצוע מוסדות הציבור, בהתאם ללוחות הזמנים, כך שבניית מוסדות הציבור המהותיים לאכלוס כגון בתי ספר וגני ילדים, תסתיים במקביל לאכלוס השכונה.

שמחה גרידינגר, יו"ר ובעלים של קבוצת נתיב פיתוח נדל"ן, מסר: "אנו שמחים להוציא לדרך את הפרויקט בשכונת מורשת החדשה והמבוקשת במודיעין. דיירי הפרויקט ייהנו מאיכות בנייה גבוהה ומתכנון יוקרתי ומודרני, מדירה גדולה ומרווחת המשקיפה לעבר ואדי ענבה ולנופים המרהיבים של הרי מודיעין. אנו צופים כי הפרויקט יזכה לביקוש גבוה בקרב משפרי דיור וזוגות צעירים תושבי העיר ומהערים הסמוכות".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת15"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר